"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 25 maja 2017

Podziękowanie i ognista kartka dla Danusi.

Witam  wszystkich w kolejny, majowy dzień.

Najpierw  bardzo serdecznie dziękuję Ewie
http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/
za przepiękną składaną kartkę z życzeniami
 i przydasie: śliczne papiery, grafiki, półperełki i taśmy.

Chyba godzinę siedziałam i podziwiałam z każdej strony tę kartkę. 
Zdjęcie nie odda nigdy jej uroku, staranności i włożonego serca.

Składaczki są naprawdę proste i bardzo efektowne!
I mieszczą się płasko do koperty,
 a gdy się je rozkłada -
to jakby paw rozkładał swój piękny ogon.

A o tym jak jak zainspirowała mnie ta kartka
 i co zrobiłam napiszę przy najbliższej okazji.

  



Dziękuję Ewciu.

A dzisiaj pokazuję ognistą kartkę dla Danusi.
http://danutka38.blogspot.com/2017/05/cykliczne-kolorki-maj-2017.html

Danusia wymyśliła, że w maju ma być ogniście.


Kartkę robiłam z myślą o mojej znajomej,
 która bardzo lubi takie zestawienia kolorystyczne
 i niedługo jest  okazja do złożenia Jej życzeń.

Początkowo ucieszyłam się z tego wyzwania.
Ale potem, w żaden sposób nie mogłam "ugryźć" tego tematu.
Myślenie, kilkakrotne przykładanie, wybieranie,
 dopasowywanie papierów i innych elementów nic nie dało.
Próba zaprojektowania czegoś w ciekawej formie -
jeszcze gorzej. 
Rzuciłam więc na stół co wyszukałam i dałam sobie spokój.
Na drugi dzień rano zauważyłam, 
że porzucone materiały jednak dają jakąś całość
 i są w jakimś porządku. 
Pozbieralam więc, przycięłam, przykleiłam je
 i oto jest:
kartka z przewagą czerwieni, bardzo niespokojna i ekspresyjna.
Z atłasową, błyszczącą różą od Uli.
Czarny papier obcięłam dziurkaczem brzegowym i rozjaśniłam perełkami.
(Teraz wydaje mi się, że dużo jest tej czerni).




Próbowałam dodać jakieś listki czy ramkę wokół róży,
 ale wydała mi się wtedy bardzo przesadzona. 
Zostawiłam jak widać.
Wiem, wiem, nie jest idealna.

W maju został mi jeszcze do zrobienia zestaw kartek dla Ani.
Ale te pokażę po weekendzie, jak zrobię.

Teraz intensywnie działkuję: sadzę, przycinam, pielę,
 i .......miałam...... bardzo bliskie spotkanie
z meszkami i kleszczem.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
Życzę dobrego odpoczynku.

Zofiko


13 komentarzy:

  1. przepiękna karteczka a Ty też wspaniałą dostałąś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu prezent od Ewci cudny, kartka piękna , podziwiam je na blogu Ewy i zawsze jestem nimi zachwycona.
    Twoja ognista kartka też mnie dziś zauroczyła, jest świetne . To połączenie kolorystyczne jest rewelacyjne. A ta różyczka atłasowa to już jak wisienka na torciku.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję robale Ci krzywdy nie zrobiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna energetyczna karteczka!!
    No nie dziwię się, że tyle ją oglądałaś - śliczną karteczkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ognista kartka rewelacja :) Faje prezenciki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję ,że połknęłaś składaczkowego bakcyla ;-D Czekam na Twoją kartkę :-D Ognista kartka ma świetne tło ,przy tych wzorach i kolorach róża niczego więcej nie potrzbuje :-D Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty :) A kartka iście ognista :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, fantastyczna kartka! wszystko idealnie pasuje, a róża piękna!no i piękną niespodziankę otrzymałas! pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja ognista kartka jest świetna - niesie niesamowitą energię!
    A składaczkami Ewuni zawsze się zachwycam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, cudna jest Twoja ognista kartka i myślę, ze czarnego jest w sam raz. Świetna kompozycja!
    Pięknie Cię Ewcia obdarowała.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka od Ewy jest rewelacyjna :) :):)
    Na ognistej karteczce jest wszystko co potrzeba w idealnym porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ta Twoja ognista kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ognista karteczka mnie zachwyciła :) Jest rewelacyjna, a przede wszystkim bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń