"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 7 sierpnia 2018

252. Wakacyjne robótki i nie tylko....

Witam serdecznie wszystkich 
po długiej nieobecności tu.

Jestem, 
żyję, 
na bieżąco zaglądam na Wasze blogi
i zachwycam się 
Waszymi pięknymi pracami zrobionymi 
w letnie, słoneczne, upalne dni.
Wybaczcie, że nie komentuję, 
ale często nie mam ze sobą laptopa 
a z komórki komentowanie mi nie wychodzi.

Podróżuję, (po Polsce również),
odwiedzam rodzinę i znajomych,
przyjmuję gości,
robię przetwory,
trochę leniuchuję, 
wieczorami czytam,
nic nie haftuję 
ale... 
na prośbę mojej znajomej otworzyłam szuflady z przydasiami
i zrobiłam taką kartkę ślubną.

Wykorzystałam piękny wykrojnik 
podarowany mi przez Anię (dziękuję!!)






I jeszcze karteczkę imieninową,
 która już chwilę temu powędrowała z życzeniami do Ani.



Wspominam wspaniałą wycieczkę objazdową po Włoszech 
(głównie Toskania)
przeglądam zdjęcia 
i przymierzam się do uzupełnienia 
pięknego albumu otrzymanego od Małgosi.
pisałam o tym TU





Powyżej zdjęcia pięknej okolicy San Gimignano i Chianti (Toskania)
poniżej Piza, cudowna Florencja, Siena i Rzym.






Autor "Pinokia" urodził się we Florencji stąd wiele takich akcentów.





Siena, 
gdzie na jednym ze straganów zobaczyłam takie cudne szydełkowe kwiaty
 robione przez przemiłą Sienenkę.










Widok na Alpy na granicy włosko-austriackiej 
a poniżej smakołyki i roślinność Włoch.















Kwiat i owoce bananowca.
I poniżej kwiat i owoc granatu.



Zrobiłam prawie 1000 zdjęć, trudno wszystkie tu pokazać
(nie pokazałam jeszcze Padwy, Asyżu, odwiedzanych innych miejsc Rzymu,
plaży nad morzem a tam też byłam).

Szykuję się do kolejnych dwóch ciekawych wypraw w miejsca, 
w których nigdy nie byłam a marzyłam, żeby je zwiedzić. 
O tym powiem Wam później,
 bo wybieram się tam jesienią, we wrześniu i listopadzie.

Robótki będą jeszcze wakacyjnie odpoczywały do końca miesiąca.
Ale nadrobię wszystkie zaległe prace do zabaw z początkiem września.
(Myślę, że osoby organizujące te zabawy mi wybaczą).

Dziękuję za wszystkie odwiedziny 
(licznik wskazuje, że codziennie ktoś do mnie zagląda).
Pozdrawiam letnio, 
wakacyjnie,
ciepło 
tych, którzy kochają upały
i chłodno
 tych,
którzy nie cierpią takich temperatur jakie mamy tego lata. 
(Ja nie znoszę upału!!!).

Zofiko


16 komentarzy:

  1. Zosiu miło , że wpadłaś do nas w przerwie między wojażami. Oj ale miałaś fajna wycieczkę . Mnóstwo przepięknych miejsc, ale zdjęcie z szydełkowymi kwiatami musiałam sobie powiększyć :-) .
    Karteczki wielkiej urody obie i wiem co mówię bo tą jedną mam :-) Ciesze się że wykrojnik się przydał.
    Życzę Ci dalszych udanych wakacji , buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) fajnie, ze się podzieliłaś :) Karteczki śliczne :) ja też wygrałam album u Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosia... zazdroszczę spotkania z Pinokiem... piekna kartka slubna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, cudnie u ciebie, oglądam i się zachwycam, lawendowy sklepik jak dla mnie najpiękniejszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wycieczka pelna wrażeń i wspomnień uchwyconych na zdjęciach. Cudownie. Kartki rownież prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale u Ciebie Zosiu i dużo dobrego się dzieje.:) Tak trzymać. Pozdrawiam chłodno, bo ja też nie lubię upałów.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki,piękne fotki z tego sklepu z lawendą bym chyba nie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, wspaniała wycieczka! Włochy są przepiękne :) Z tych miejsc, które odwiedziłaś, ja byłam w Pizie i we Florencji. Udało mi się też zwiedzić Wenecją :)
    A karteczki jak zawsze są piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, a ja się cały czas zastanawiałam, czy wciąż wojażujesz i dlatego Cię nie ma na blogu. Przepiękne kartki. A na toskańskie zdjęcia nie mogę się wprost napatrzeć.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale podróżujesz zwiedzaj ile się da:)wspaniale się podpatruje a kartki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki. Widoki z Toskanii cudowne. Chciałoby się tam być

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki zrobiłaś! Jak dobrze, ze masz w szufladzie przydasie :)
    Piękną wycieczkę odbyłaś. Wspaniałe zdjęcia i piękne widoki, wspomnienia zostaną na całe życie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kartki :)
    widać że wypad do Włoch się udała i była bardzo udana :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosieńko, fantastyczne fotki! to wspaniała pamiątka, przejrzeć je za jakiś czas i powspominać! Kartki także zachwycają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki zrobiłaś!!!
    Zdjęcia z wycieczki piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne karteczki i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń