"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 28 lutego 2019

279. Na koniec lutego....

Witam serdecznie wszystkich 
w piękny, słoneczny dzień.
U nas od rana wiosenna pogoda a temperatura ???? 
14 stopni ciepła w cieniu !!!

Kawkę już wypiłam. Dwa pączki zjadłam.
Ciasto na faworki odpoczywa 
więc mogę pokazać wszystko to, 
co jeszcze zrobiłam w lutym a nie pokazałam do tej pory.

1. Dokończyłam serduszko, które jakiś czas temu zaczęłam wspólnie z Ulą.



Niedługo wyślę go do mojej kuzynki z życzeniami.

2. Zrobiłam kilka kartek wielkanocnych z myślą o zabawie u Magos.
Inspirowałam się tematami miesiąca.



A mam tam półroczne ponad zaległości!!!!

Czerwiec 2018 - Z baziami (z nowego wykrojnika).



Lipiec 2018 - Z barankiem / owieczką .



Sierpień 2018 - Z kurczakiem/ kurczakami.




Wrzesień 2018 - Z Jezusem.



Październik 2018 - Kurczaki wykluwające się.





Listopad 2018 - Kurczak z jajem.



I tu poddałam się. 
Babka wielkanocna, wiosenne kwiaty i temat dowolny 
będą w następnych kartkach ale pokażę w marcu.
Niestety. Nie wywiązałam się z zabawy.

Jak zauważyłyście w wiosennych kartkach wykorzystałam stempelki, 
o których wspominałam poprzednio.

3. Haftowałam. 
Moje postępy w xxxxxxxxwaniu 
wybranych haftów wyglądają tak:

"Jesienny bukiet" było:


jest:


Obraz wędruje tu:

Zabawa - wyszywamy zaległości . . .

"Róża" było:


jest.


Postawiłam niewiele krzyżyków, 
bo skupiłam się na "jesiennym bukiecie" i zawieszce
ale jednak coś przybyło.
Gdyby luty był troszkę dłuższy.....

Róża wędruje do Ani

Nowy haft na Nowy Rok

Druga zawieszka z zaplanowanych do wyszycia 
jest tu:

Na dzisiaj tyle.

Ciasto na faworki odpoczęło. 
Biorę się dalej do pracy w kuchni.


Żegnam się z Wami 
życząc słodkiego popołudnia.
Co tam kalorie.....

Zofiko.

12 komentarzy:

  1. Ale pięknie i kolorowo jest dzisiaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszko i wiosenne kartki!
    Hafcików pięknie przybywa...
    A na chruściki ślinka mi cieknie, bo miałam dziś tylko pączki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, przepiękne te wszystkie wielkanocne kartki. Stempelki pięknie się wpasowały (przy okazji jeszcze raz dziękuję za obfite obdarowanie mnie nimi).
    Serduszko mnie zauroczyło. A haft? Brak mi słów. Oj, czegoś takiego na pewno bym nie potrafiła (te cieniowane listki - jak tu się nie pogubić?). A kalorie dziś się nie liczą:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu , jak radośnie i kolorowo u Ciebie -piękne karteczki.
    A faworki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosieńko jakie te wszystkie karteczki są piękne, ładnie wykonane, cudownie wiosenne. Serducho przepiękne, bardzo mi się podoba jak i pozostałe śliczności. Za ten przepiękny haft bardzo Cię podziwiam :) Pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne prace U Ciebie jak zawsze :) Ależ cudnie to serduszko wyglada :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki!!! Serducho zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kartki- bardzo lubię takie warstwowe:) ale i tak ta serduszkowa zdecydowanie wiedzie prym:) pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy, wielkanocny maraton Zosiu :) Śliczne są te karteczki ale najbardziej urzekło mnie serducho!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ślicznych kartek Ci się uzbierało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe karteczki Zosiu! co jedna to piękniejsza i fajnie wykorzystałaś stempelki. Faworki smaczniutkie...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kusisz tymi pysznościami! I faworki (chrusty) i karteczki cudnie wygladaja! Podziwiam Twoje checi u to nadrabianie zaleglosci...oraz to ze karteczki sa przemyslane i dopracowane jak trzeba :) krzyżyki widac tez rosna wiec dalszych postepow zycze !!!

    OdpowiedzUsuń