"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 12 maja 2020

319. Wiosenna kartka parawanowa.


Witam serdecznie.
Dzisiaj chłodno, słonka mało. 
Siedzę więc w pracowni 
i tnę papierki, komponuję elementy w całość, 
kleję, 
słucham muzyki.

Zrobiłam wiosenną, parawanową kartkę 
z dużym kwiatem.






Pocięłam papier w kropki "Świeżo malowane" z Galerii Papieru,
papier "Basic 04" z Craft O'Clock. 
Wycięłam też  kwiaty i napisy z dodatków do tej kolekcji.

Duży kwiat zrobiony jest własnoręcznie z papieru pomalowanego 
akwarelkami. Do środka wkleiłam zwiniętą różyczkę.
Myślę, że komponuje kolorystycznie z całością dodatków.
Kartka jest na każdą, wiosenna okazję.

Inspirowałam się wyzwaniem 
 i kartkę tam posyłam.
Nie mogłam uchwycić prawdziwego zielonego koloru tej kartki.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i wiosennie.

Zofiko



23 komentarze:

  1. Przecudna wiosenna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka z super przesłaniem. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna wiosenka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, piękny zielony parawanik. A kwiat w środku jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i ciekawa w formie kartka, śliczna jest :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna forma i prześliczna kartka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna świeża i wiosenna praca :) do tego takie budujące motto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie wiosenne klimaty, wspaniała karteczka! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wiosna na karteczce, śliczny kwiat dodaje uroku całej pracy, super :) Przesyłam ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wszystko wyszło, wiosennie, ąż chce się odetchnąc pełną piersią. Kwiat jest niesamowity. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, wiosenna karteczka, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka, lubię taką formę kartek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny parawanik Ci wyszedł! Wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu, przepiękna kartka, ta soczysta zieleń jest taka wiosenna. No i kwiat zrobiłaś rewelacyjny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały wiosenny parawanik.Cieszę się że bierzesz udział w naszej zabawie PAPIEROWO w DIY Zrób to sam.DT Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wiosenna karteczka Zosiu, kwiat cudowny. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja lubię zielony kolor. Piękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna kartka. Ponoć zielony jest równie trudno uchwycić na zdjęciu jak fioletowy ;) Ale i tak wspaniale Ci wyszło. Dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja karteczka jest piękna i super spełnia wytyczne wyzwania. Kwiat własnoręcznie zrobiony jest świetny. Dziękuję za udział w naszej zabawie. Pozdrawiam, DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna wiosenna karteczka, kwiatek oczywiście pasuje jak najbardziej do papierów.Dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Życzę powodzenia DT DIY Julia

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful take on our sketch, the rose looks awesome. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kartka :) Pozdrawiam DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń