"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 8 maja 2020

318. Wiosenny box.

 Witam serdecznie.
Po kilku dniach trochę gorszej pogody
 dzisiaj od rana jest pięknie i wiosennie.
Po deszczu wszystko zieleni się i pachnie.

I taki zielony, wiosenny jest mój box.
Inspiracją do zrobienia jego był wczorajszy live, 
który prowadziła Ula 
na grupie "Świry rękodzieła".



Do zrobienia tej pracy wykorzystałam do ostatniego skrawka
2 arkusze papieru "Zapach raju - 05" Z Galerii Papieru.

Motyle wycięłam z arkusza "Bloomeville" Mintay by Karola Witczak 
a napisy z arkusza "Chwytaj chwilę - napisy III" Craft O'Clock.

Bardzo podoba mi się ta forma boxa.
 Myślę, że jeszcze powtórzę go ale w innej wersji.

Pozdrawiam.
Zofiko



20 komentarzy:

  1. Piękny box, bardzo wiosenny i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu, cudne i pełen wiosny jest to pudełeczko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalnym box,cudnie skomponowany :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne papiery, cudne kolory i świetny box z nich zrobiłaś.
    Podoba mi się bardzo.
    miłego weekendu Zosiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ta twoja praca taka wiosenna, poprawia humor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu wspaniały box! Aż wiosną zapachniało :). Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też bardzo podoba się Twoja praca. Kolorki takie wiosenne i ile drobnych upominków można tam ukryć.👏

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa forma i piękne wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu piękny, wiosenny i radosny box. Cudnie wykonany :) Zieleń ładnie wpasowała się w klimat całej pracy :) Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu jest cudnie, wiosennie i kolorowo. Bardzo mi sie podoba ta forma i te papiery . Niestety przegapiłam live ,a le mam nadzieję, że jest dostepny jeszcze na grupie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. PIękny boxik, ja też się przekonałam do ntej formy :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wiosenny boksik. Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały boxik, radosny, wiosenny , taki optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zachwycający piękne kolorki ach ech...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo efektowna forma i ślicznie się prezentuje.
    Uściski Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu wybrałaś piękny papier, slicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń