"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 26 lutego 2020

307. Choinka 2020, kobiałka i serce.

Witam serdecznie.
Dziwny tytuł posta?
Kto wtajemniczony ten wie.

Ale wyjaśniam.

Choinka 2020 
czyli kolejna praca dla Kasi .
U mnie zawieszka - poduszeczka 
wyszyta na kanwie 14 ct ze złotą nitką
3 nitkami muliny Ariadna w kolorze przypominającym złoto.
 I  naszyłam kilka perełek dla ozdoby.
Z tyłu zawieszki same kropeczki.




Choinka 2020

Kobiałka (lub koszyczek)
znalazła się na wielkanocnej karteczce 
robionej według wytycznych Reni.




I również dla Reni 
karteczka z sercem, walentynkowa.



Tymi pracami kończę miesiąc luty,
który szybko dobiega końca.

------------------------------------------------------------
A w Krakowie było świetnie. 
Spotkałam Ewę, 
(Ewuniu dziękuję za piękną karteczkę i upominek).

podróżowałam razem z Renią

Zrobiłam zakupy (trochę papierów, 2 wykrojniki i stempelek z Agaterii).
Wczułam się w twórczą atmosferę imprezy.

W niedzielę poszłam do Muzeum Narodowego 
i obejrzałam 
wystawę witraży "Cud światła"
i wystawę malarstwa J. Hrynkowskiego.

--------------------------------------------------------------
Teraz u mnie w pracowni tylko kartki wielkanocne.
Sporo ich robię 
dla rodziny,
znajomych 
i charytatywnie. 
W międzyczasie powstają małe hafciki.

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających tu mnie.
Dziękuję za wszystkie komentarze.

Zofiko






23 komentarze:

  1. Ta złota poduszeczki mi sie bardzo podoba, to miesiąc zabawie u miałaś udany 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace Zosiu, zawieszka jest rewelacyjna :) Super że udało Ci sie spotkać z dziewczynami i poczuć scraperską atmosfere- to zostaje na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładne ale mnie zachwyciłą ta ostatnia walentynkowa kartka, jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, karteczki są przepiękne, ale tym razem moją uwagę przykuła szczególnie ta urocza haftowana zawieszka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są przecudne, ale to haftowana podusia zachwyciła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko cudowne prace, zawieszka jest niesamowita, karteczki przepiękne. I wiesz, że mi ogromnie szkoda, że się z Wami w Krakowie nie zobaczyłam. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu piękne prace. Złota zawieszka urocza a karteczki też bardzo mi sie podobają. Fajnie że miałaś możliwość uczestniczyć w zlocie , no i spotkać Ewę. Ja póki co mam bardzo kiepski dojazd do Krakowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszka jest najpiękniejsza!!! POtwierdzam!!!!! Oczywiście reszta też:-D Buziaki, Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękne prace- zawieszka przecudna, będzie sie cudownie prezentować:) kartki równie urocze i w pełni oddają lutowe wytyczne:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zawieszka, najbardziej mi się spodobała.Kartki jak zawsze też ładne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace ;) Bardzo podoba mi się hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna poduszeczka, taka elegancka.Śliczne karteczki, obie.Pozdrwaiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu, piękne prace! haftowana poduszeczka prześliczna i pełna blasku!Pozdrawiam ze słońcem za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle piękności na raz nawet nie potrafię powiedzieć co misie podoba najbardziej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace Zosiu :) Zawieszka najbardziej mi się podoba, poza sezonem świątecznym może posłużyć jako igielnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta mini podusia:) Karteczki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawieszka w formie miniaturowej podusi. Bardzo bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace!!! Wspaniale hafty!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna zawieszka Zosiu...wygląda jak przetykana złotem :) Będzie się pięknie prezentować na choince..już widzę te światełka które połyskują wśród tych złotych nitek :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prace. Zawieszka przecudna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zosieńko wszystko mi się podoba, zawieszka rewelacyjna, bardzo mi się podoba, ślicznie jest wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And making money with it is as simple as 1--2--3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add push button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products for you!

    So, do you want to start making profits??

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    OdpowiedzUsuń