"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 24 marca 2018

238. Święta tuż tuż...

Witam w sobotnie popołudnie.
U nas pięknie.
Od rana świeci słonko i jest dość ciepło.

Mój kącik robótkowy posprzątany. 
Wszystkie przydasie uśpione w pudełkach aż do połowy kwietnia.
Wielkanocne kartki z życzeniami  wędrują do adresatów. 
Tym samym sezon wielkanocnych kartek zakończony.

W ostatnim tygodniu zrobiłam ich sporo.
W różnych kolorach, z różnymi dodatkami.
Robiłam niemal hurtowo powtarzając te same wzory. 

 Niektóre z nich pokazuję. 

Zapraszam do obejrzenia.















Wykorzystywałam dostępne papiery, przydasie, skarapki, ścinki itp.

Teraz pora na dekoracje wielkanocne. 
Mam w planie zrobić kilka tradycyjnych pisanek na wydmuszkach,
kupić świeże kwiaty, wykrochmalić i porozkładać czyste obrusy i serwetki. 

Lubię takie mieszkanie pachnące wiosną, 
kwiatami, 
 i unoszącym się z kuchni zapachem potraw i ciast.


Jest to mój ostatni wpis przed świętami. 
Od Niedzieli Palmowej to czas wyciszenia, dla siebie, domu, rodziny.

Na zbliżające się Święta życzę :

"Zadumy u grobu pustego,
radości ze spotkania Zmartwychwstałego.

Pokoju, nadziei,
jajka smacznego
i udanego oblewanego.

Niech się nie zgubi wśród tylu pisanek
Świąt sens prawdziwy
Jezus -  Baranek".

Zofiko.

P.S. Z wielką radością odebrałam od listonosza 
przesyłki od Małgosi X, Reni
 i wielką paczkę od Bogusi.
Dziękuję. Napiszę o tym więcej w kolejnym poście. 



16 komentarzy:

  1. piękne kartki:)
    Radosnych Świąt Wielkanocnych życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kompozycje, wspaniałe kartki!
    Wesołego Alleluja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałę karteczki - całe mnóstwo :) Ciekawa jestem Twoich pisanek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, każda kartka jest niepowtarzalnie piękna!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, każda Twoja kartka to osobne arcydzieło.
    Błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu ale produkcję hurtowa uruchomiłaś :-)
    Wszystkie kartki są cudne wiosenne i radosne.
    Tobie również życze zdrowych , pogodnych Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, piękne i takie różnorodne kartki:)) dziękując za życzenia Tobie również życzę Radosnych i spokojnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu całą masę kartek naprodukowałaś - jedna cudna jest już u mnie - dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki!!!
    Bardzo dziękuję za karteczkę i przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki - takie energityzująve i pobudzające :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki prześliczne,Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki zrobiłaś - ja dziękuję za swoją :-) Zdrowych ,radosnych ,pełnych refleksji świąt Wielkiej Nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam bardzo serdecznie W ten chłodny i marcowy dzień przepiękna są twoje kartki takie kolorowe i bardzo świąteczne osoby które otrzymały z pewnością będą miały ogromne uśmiech na twarzy pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzymy lustra kreatywności zdrowych pogodnych radosnych Świąt Wielkanocnych dla ciebie i twoich bliskich Wesołego Alleluja


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne hurtowe karteczki:)
    wSPANIAŁYCH świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja mam! Bardzo Ci Zosiu dziękuję, podobają mi się te życzenia :) i zając, który zaopiekował się palmą na Klonowej :) i kartka, mąż mnie pytał a to kto robił? ;)) więc jak tak pyta to znaczy, że podoba mu się! Sliczną miałam niespodziankę, kartka naprawdę wnosi do domu wiosnę i stoi sobie do dziś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie karteczki prześliczne,Wesołych Świąt.

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń