"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 13 października 2017

204. Październikowe kartki dla Ani.

Witam serdecznie.

Na początku 
bardzo, bardzo dziękuję
 za wszystkie odwiedziny
 i wiele ciepłych komentarzy 
pod poprzednim wpisem.
Cieszę się, że mnie licznie odwiedzacie.

A dzisiaj pora, by pokazać październikowe kartki,
które zrobiłam dla Ani,
w ramach zabawy "Kartki przez cały rok 2017"

Tematy wymyśliła dla nas i inspirowała


Oto moje kartki.

Kartka pierwsza
Boże Narodzenie: bałwanek


 

Zrobiona z resztek papierów.
Ścinek z choinką (pozostałość po wyciętej dziurkaczem choince)
miałam już wyrzucić, ale jednak znalazł swoje miejsce na tej kartce.
A radosnych bałwanków jest kilka.

Kartka druga
Okolicznościowa: męska kartka




Kartka robiona z myślą o listopadowym solenizancie - Andrzeju.
(Nie zagląda tu, więc mogę już pokazać).
A na niej wiele się dzieje, bo solenizant:
fotografuje wszystko co zobaczy a szczególnie
ptaki, kwiaty i zachody słońca,
(kartkę z aparatem otrzymał w ub. roku,
więc tu  tego elementu nie umieszczałam),
marzy o podróży dookoła świata,
a muzyka towarzyszy mu w każdym momencie dnia,
szczególnie "Złote przeboje".

 Tę męską kartkę kieruję też na wyzwanie
http://scrapek.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-nr-61-meskie-sprawy.html



Kartka trzecia
wybrałam powtórnie Boże Narodzenie: koronka




Taka prościutka, bez zbędnych elemnentów,
 płaska, by zmiesiła się do koperty.
Oczywiście z koroneczką.
Wykorzystałam obrazek, zakupiony w sklepie z dewocjonaliami.

I wszystkie razem.



Przeliczyłam wszystkie zrobione dotąd kartki na Boże Narodzenie 
z wszystkich zabaw, w których biorę udział
i mam ich 37.

Jeszcze kilka mi potrzeba.
Więc czekam na listopadowe tematy i inspiracje.

Słonecznego weekendu życzę

a wszystkim kartkującym, haftującym, dekupażującym
koleżankom - nauczycielkom
życzę
wszystkiego dobrego z okazji
Dnia Nauczyciela.

Zofiko







22 komentarze:

  1. Świetne karteczki!
    Ja mam bardzo mało świątecznych kartek, ostatnio 16 dałam szwagierce.Troszkę się wahałam, ale tak bardzo się jej podobały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, to, co podziwiam w Twoich kartkach to niezwykła harmonia - każdy, nawet najmniejszy element ma swoje miejsce i wspaniale współgra z innymi. Oglądanie Twoich kartek to czysta rozkosz estetyczna.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu, Twoje kartki są mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne, choć ta męska bardzo sie wyróżnia pomysłowością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać Twoje kartki Zosiu! w każdej znajduję ten niepowtarzalny klimat! bardzo zapracowana, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu cudnie zinterpretowałaś październikowe tematy. Kartki jak zawsze u Ciebie przemyślane i perfekcyjnie wykonane. Najbardziej spodobała mi się ta męska. Tyle się na niej dzieje a wszystko idealnie do siebie pasuje. Myślę , że Pan Andrzej będzie bardzo zadowolony oglądając wszystkie swoje pasje na jednej małej kartce.
    Niezła ilość kartek już zgromadziłaś, ale będzie luzik przed Świętami , zostanie adresowanie kopert :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolorystyka świątecznych kartek i tej męskiej :-D Niebieskie kolory i brązy cudownie się łączą :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie przesliczne, bardzo podoba mi die meska :), ale wszystkie sliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki! Na mnie też największe wrażenie zrobiła męska kartka, ale my z Violą mamy podobny gust.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona kartkami , które stworzyłaś. Są perfekcyjne i idealnie skomponowane. Prawdziwy artyzm. Podziwiam dobór elementów i kolorów. Świetnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Zofiko i dziękuję za odwiedziny. Jeżeli Jesienna Pani Ci w czymś pomoże, to będę usatysfakcjonowany. Podziwiam osoby pozytywnie zakręcone.

    A może do swoich prac wykorzystasz moje:
    motyle
    albo:
    kwiaty ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki! Każdą z osobna jestem zauroczona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne i bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki, szczególnie męska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie piękne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze karteczki, świetna ta męska :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki są dopracowane i pięknie dograne kolorystycznie! :) Ciężko wybrać najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń