"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 18 września 2017

Kartka przestrzenna...

do kursu, który zaproponowała Ewa TUTAJ.

Tak, tak ! Ja też dziś cięłam, gięłam i zrobiłam taką kartkę.




 Z tyłu miejsce na wklejenie życzeń.


 Wymiary trochę zmieniłam, 
bo chciałam dopasować do koronki wyciętej na górnej krawędzi bazy
dziurkaczem ozdobnym.
Wykorzystałam papier "Lekcja miłości" z Galerii Papieru
 i "Aleja róż" wraz z dodatkami do wycinania ze Studia 75.
Atłasowa kokardka, drobne dziurkaczowe listeczki i perełki w płynie
 uzupełniają kompozycję.

Kartkę robiło mi się świetnie.
Forma przestrzenna zaproponowana przez Ewę nie jest trudna,
 ważne, by równo przyciąć i pozaginać papier.
Efekt zadowala mnie.
I ta zaleta, że kartka mieści się na płasko do koperty!!!


Kartkę robiłam z myślą o urodzinach,
 ale można wykorzystać ją na każdą inną okazję zmieniając tylko napis.

Ewciu, dziękuję za zorganizowanie zabawy
 i  inspirację.
Czekam na temat następnego wyzwania. 

Tworzymy kartki przestrzenne

wspólne  przestrzenne kartkowanie

Pozdrawiam wszystkich serdecznie dziękując jednocześnie 
za wiele miłych komentarzy pod ostatnim wpisem.

Zofiko



15 komentarzy:

  1. Zosiu ,kartka jest piękna i elegancka :-D Świetnie ozdobione ścianki,urocze te koronki i róże :-D Bardzo kobieca kartka :-D I cieszę się ,że nie sprawiła żadnych problemów ta forma :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wyszła :) Ukłony dla Ewy, że zmobilizowała całe stadko dziewczyn do wzięcia udziału w tym składczkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest! Ta koronka u gory dodaje niesamowitego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, elegancka, delikatna ... po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu cudowna , delikatna kartka z pięknych papierów. Jestem nią zachwycona !!! Pomysł z koronka dziurkaczową rewelacyjny.
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko, urzekła mnie ta kartka niesamowicie. Bardzo podoba mi się pomysł z górną krawędzią wyciętą ozdobnym dziurkaczem - czy pozwolisz "podkraść" ten pomysł?
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna karteczka!! Ślicznie wykorzystałaś te papiery!!!
    Również dziękuję za odwiedziny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci wyszła ta karteczka Zosiu! fajnie, że już z nami jesteś i pokazujesz swoje piękne kartki:))

    OdpowiedzUsuń