"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 22 września 2017

Dla Uli

Witam serdecznie 
w ostatnich godzinach lata. 
Jesień zapuka do nas dziś wieczorem o godz. 22.02.

Na początek podziękowania 
dla zespołu oceniającego kartki zrobione dla Rogatego.
https://swietanaokraglo.blogspot.com/
Moja kartka z doniczką została dostrzeżona wśród innych
 i została wyróżniona.
Bardzo dziękuję. 
Gratuluję pozostałym osobom nagrodzonym i wyróżnionym.
Wasze kartki są piękne.

A dziś pokazuję kartki zrobione dla Uli.

Dwie zaległe z lipca i sierpnia i na obecne, wrześniowe wyzwanie.
Jak zauważycie za chwilę, 
zastosowałam formę przestrzenną, zaproponowaną przez Ewę.
http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/09/tniemy-i-gniemy-czyli-robimy-kartki.html

Tak, tak, ta forma kartki "wciąga".
Z przyjemnością
 i bez problemu cięłam, gięłam i ozdabiałam.

Kartka z lipca. 
Tematem przewodnim miała być Matka Boska/ Święta Rodzina
http://kulskowo.blogspot.com/2017/07/527-kartki-bn-2017-lipiecwytyczna.html






Wykorzystałam cieniowany papier oraz odszukaną w przydasiach grafikę.
Napis wykrojnikowy.

Kartka z sierpnia.
Tematem przewodnim miała być stajenka/szopka.

Wielokrotnie przekładałam w pudełku z przydasiami tę grafikę. 
Doczekała się .
Zrobiłam z nią taką kartkę.
Wyszła bardzo pastelowa i blada.
Pocięłam papier ze Studia 75.
Dodałam tekturkowy napis i gwiadki, które troszkę posypałam brokatem.
Ozdobiłam szlaczkiem wyciętym  dziurkaczem brzegowym.







Z tyłu miejsce na życzenia.


Kartka z września.
Temat przewodni to świąteczna babeczka lub Trzej Królowie

Jak widać wybrałam Trzech Króli.
Dodałam napis - cytat znany wszystkim.







Granatowy papier w gwiazdeczki
 pochodzi z kolekcji "Królewski romans" z Galerii Papieru.

A wszystkie tak prezentują się.


Uli i Ewie 
bardzo dziękuję za zorganizowanie świetnych, twórczych zabaw.
A wszystkim licznie odwiedzającym mnie
dziękuję za każdy komentarz.

Do zobaczenia jutro, w jesiennym już nastroju.

Zofiko



12 komentarzy:

  1. Wszystkie są przepiękne!! Delikatne i eleganckie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu, cudne są te Twoje składaczki! Najbardziej podoba mi się ostatni karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu gratuluje wyróżnienia na rogatym , w pełni na nie zasłużyłaś. A Twoje dzisiejsze karteczki są śliczne , lubię pastelowe kolorki , do tego cudna grafika i nic więcej nie potrzeba a forma przestrzenna to już jak kropeczka nad "i". Super że dołączyłaś do zabawy u Ewy
    Buziaczki i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te skłądaczki musze spróbować
    cicha noc skradła mi serce

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu gratuluję wyróżnienia :)
    Wszystkie trzy karteczki są śliczne :) dziękuję za nadrobienie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, gratuluję wyróżnienia.
    Karteczki zrobiłaś piękne i takie pełne świątecznego uroku.
    To prawda - ta forma kartki wciąga.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, piękne kartki! gratuluję również wyróżnienia, "bo jak nie Ty to kto"...cytując słowa znanej piosenki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona ilością i ich urodą :-D Cieszę się bardzo ,że forma tak Ci podpasowałą Zosiu ,porywam zdjęcia do galerii wyzwaniowej :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie karteczki są wspaniałe, szczególnie mi się podobają, ponieważ są w niebieskościach, a ten kolorek zawsze kojarzy mi się z magiczną świąteczną barwą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prześliczne karteczki Zosiu, prawdziwa galeria do podziwiania. Świetnie sobie radzisz z przestrzennymi formami.
    Serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne przestrzenne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. TAK patrzę na te cudne karteczki i mam ochotę sama powalczyć z takimi składaczkami Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń