"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 23 kwietnia 2017

Perły dla Danusi.

Kocham perły i perłowe dodatki,
 ale używam ich tylko na wyjątkowe okazje.

W moich kartkach często stosuję perełki w płynie.
Dodają pracy elegancji i uroku.

Bardzo spodobał mi się więc temat wyzwania kwietniowego u Danusi 
i z wielką przyjemnością zrobiłam taką kartkę.


Jest tu i perłowy papier wizytówkowy w paseczki, 
perłowe kulki, 
perłowe pasmanteryjne stokrotki
 i błyszcząca atłasowa wstążeczka.
Wszystko perli się.

Ale forma kartki nieco inna niż zwykle robię.






Czemu?
Bo bardzo podobają mi się kartki - składaczki u Ewy.
Ja takich wyszukanych form nie robiłam jeszcze
 i bardzo chciałam spróbować czegoś innego.


Podczas ostatniego spotkania,
 Ula nauczyła mnie prostej, składanej formy na kartkę.
Wykorzystałam tę umiejętność dzisiaj.
To naprawdę prosty i szybki sposób na kartkę inną niż zwykle.
Ula, bardzo dziękuję.

Ślę więc  kartkę bogatą w kwiaty (chyba trochę za dużo ich)
 i perłowo-błyszczącą 
 do Danusi.

CYKLICZNE KOLORKI - KWIECIEŃ 2017

Danusiu, czekam z niecierpliwością na kolejne wyzwanie. 
Co Ty znów wymyślisz? Czym nas zaskoczysz?

Wszystkim
bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam.
Zofiko


19 komentarzy:

  1. Prawdziwie perłowa kartka! Po prostu zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest przepiękna!
    Zachwyca forma, kwiatowa kompozycja i oryginalny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu cała przyjemność po mojej stronie :) jaka cudna karteczka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie się perli i zachwyca! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka i w formie i w ozdobach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu przepiękne te Twoje perełki . Format kartki rewelacyjny i wcale nie za dużo kwiatuszków. Jak dla mnie bomba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, cudowna perłowa kartka w ciekawym kształcie.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna przepiękna karteczka
    Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna , delikatna i pełna uroku karteczka .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu Twoja perełkowa karteczka mnie zachwyciła,jest prześliczna .
    Dziękuję ślicznie za udział w zabawie i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  11. budyń waniliowy z bitą śmietaną! ;-)
    nic , tylko jeść łyżkami !
    :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka,bardzo ciekawa forma

    OdpowiedzUsuń