"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 20 stycznia 2021

353. Na dobry początek ....wyróżnienie.

 Bardzo się ucieszyłam, gdy przeczytałam, że moja praca http://zofiko.blogspot.com/2020/12/348-rogaty-igwiazdka-z-nieba.html

zgłoszona na wyzwanie Altair Art "Gwiazdka z nieba" została dostrzeżona i wyróżniona.

http://www.altairart.pl/2021/01/wyniki-wyzwania-grudniowego-results-of.html

To dobry znak z początkiem nowego roku i zachęta, do dalszego twórczego wysiłku.

DZIĘKUJĘ.

Bon  rabatowy na pewno wykorzystam przy kolejnych zakupach a ponieważ dotarła do mnie paczka z zamówionymi wcześniej niż wyniki wyzwania papierami, w miniony weekend cięłam je i kleiłam czekoladowniki.

Bazę czekoladownika zrobiłam sama. Inspirowałam się filmikiem Uli, do którego można dotrzeć poprzez ten post http://www.altairart.pl/2021/01/czekoladownik-dla-babci.html

Pocięłam piękny, bardzo subtelny papier Ever Dream 01.

Pracę tę posyłam na kolejne ogłoszone przez Altair Art wyzwanie

http://www.altairart.pl/2021/01/wyzwanie-12021-challenge-12021.html






Prócz tego papieru, pocięłam też inne i zrobiłam kolejne prace.
 Pokażę je w następnych wpisach.
Uli https://kulskowo.blogspot.com dziękuję za filmową instrukcję a autorkom tego wyzwania 
za pomysł i wytyczne. 

Pozdrawiam.
Zofiko

Bardzo dziękuję za liczne komentarze i odwiedziny u mnie. Dziękuję osobom, które będą mnie mobilizowały do porządków w ścinkach.


20 komentarzy:

  1. Piękny 😀 I gratuluję wyróżnienia 👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Gratuluję, czekoladownik jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu moje gratulacje z wyróżnienia. Faktycznie te papiery są cudowne!!!. Az szkoda ciąć. Ale cudny czekoladownik zmajstrowałaś, życzę Ci kolejnego powodzenie w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! a czekoladownik delikatny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny czekoladownik Zosiu. Gratuluję wyróżnienia i życzę miłego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko, gratuluję wyróżnienia. A czekoladownik jest piękny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny czekoladownik :) dziękuję za skorzystanie z filmiku i napisanie o tym :) Dziękuję za udział w wzywaniu Altair Art. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję z całego serca:)))i podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to! Lubię te papiery! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci Zosieńko wyróżnienia, to wspaniała nowina na dobry początek roku. Kartka jest przepiękna!
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Zosiu! Piękny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!!! Śliczny czekoladownik!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu bardzo się cieszę, że otrzymałaś wyróżnienie, to taki miły akcent, kiedy nasza praca zostaje doceniania :) Czekoladownik jest piękny w radosnych kolorach i ten motylek, serce rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny czekoladownik 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie prace i lubię czekoladowniki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny 🤩 dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ten czekoladownik: ta kompozycja kwiatowa, kieszonka w środku, nie banalny napis... Pozdrawiam Joanna DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kompozycja! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zosiu ślicznie dobrałaś kolory na swoim czekoladowniku.

    OdpowiedzUsuń