"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 25 kwietnia 2017

Zabawa u Ani _kwiecień

Dzisiaj pokazuję kartki dla Ani.
Tematy wybierała i inspirowała Czarna Dama.

Kartka pierwsza: żłóbek

Składana jak ta z poprzedniego wpisu (efekty nauki Uli).
Kolory może trochę nieświąteczne 
ale chciałam uzyskać kontrast pomiędzy papierem niebieskim 
i tekturkami (zakupione w sklepie Misiek).
Forma kartki i choinka nadają jej efekt przestrzenności. 
Ale po złożeniu mieści się w kopercie 15 x 15 cm bez problemu.




Kartka druga: misie

Dostałam od Ewy piękne misie. 
Nie miałam pomysłu jak je wykorzystać. 
Tutaj doskonale się wpasowały w temat wyzwania.
Jeszcze nie wiem komu i przy jakiej okazji wręczę ją,
 więc nie dodałam napisu.
Ta kartka też jest skladana.
(Polubiłam tę formę kartki i chyba powstanie takich więcej).




Kartka trzecia: wielkanocna w kształcie jajka.

Piękne zielone listki
 i stempelkowe płatki do uformowania kwiatu przysłała mi Basia.
Motylek też przywędrował do mnie, ale nie pamiętam już od kogo.
Tekturkę kupiłam w sklepie Misiek.
Dodałam zieloną wstążeczkę która wklejona jest pod drugą warstwę kartki, trochę sizalu, 
malutkie dziurkaczowe kwiatuszki
 i wyszła mi taka kartka.



Kartka czwarta: komunijna wedłu mapki.


W rodzinie w tym roku mamy komunię chłopca.
Dlatego wybrałam takie kolory.
Trochę błyszczy, za sprawą perłowego papieru wizytówkowego,
 pozostałego po zrobieniu kartki dla Danusi.
Tekturka oczywiście ze sklepu Misiek.





Bardzo przyjemnie robiło mi się te karteczki.

I wszystkie razem.


 I jeszcze banerek zabawy i link:


Kartki kwiecień 2017

Dziękuję Basi i Ewie za przydasie.

Bardzo serdecznie pozdrawiam Anię i Czarną Damę.

Pozdrawiam Nawannę - co też nam wymyśli na maj? Oto jest pytanie!

Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie tu odwiedzą.

Dziękuję za komentarze.

Zofiko


11 komentarzy:

  1. Zosiu, jestem pod wrażeniem tych kartek i nawet nie umiem wybrać najpiękniejszej.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nowa forma kartki spodobała Ci się :) śliczne kartki Zosiu poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu u Ciebie jak zawsze same piękności ,każda karteczka wyjątkowa i śliczna.
    POzdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  4. Składaczki są świetne!
    Reszta karteczek też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rozwiązania i pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu jaki piękne kartki zrobiłaś , ciesze się że przyjemnie Ci się pracowało co od razu widać po efekcie końcowym . Te składaczki sa przepiękne , zwłaszcza ta z misiem , kolorystyka kartki jest taka radosna. Pozostałe dwie też mnie urzekły . Piękne kolorowe jajo i bardzo dostojna i elegancka kartka komunijna. Jednym słowem miodzio !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki przygotowałaś, Zosiu!
    Jajo jest moim faworytem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie slicznie się prezentują, Rozkładana podoba mi sie najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, kartki prześliczne!!! podziwiam i podziwiam, i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo niebanalne i atrakcyjne wizualnie kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i oryginalne karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń