"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 20 kwietnia 2017

O świętach po świętach i podziękowania.

Witam serdecznie wszystkich.

U mnie święta  trwały o 2 dni dłużej, za sprawą miłych  gości,
którzy przybyli do mojego domu i zostali na trochę.
Było wiele świątecznej radości, długich rozmów, 
spotkań ze znajomymi. 

Moja radość była powiększona o wiele
serdecznych i radosnych życzeń,
 które otrzymałam w postaci kartek i drogą elektroniczną, 
jak również skierowanych do mnie w komentarzach 
pod poprzednim wpisem.
Bardzo dziękuję.

DZIĘKUJĘ:

 która przesłała mi piękną kartkę i mnóstwo przydasi.
Wykorzystam je w kolejnych moich kartkach.



Małgosi X, za piękną kartkę z cytatem,


Uli, za radosną i ciekawie zrobioną kartkę z koszyczkiem,


Reni, za karteczkę i pasmanteryjne przydasie
 (wykorzystam je w następnych kartkach wielkanocnych)


Ewie, za piękna kartkę z zajączkiem i tekturkowe sówki,


 Ani za kartkę ze wspaniałym i dumnym, haftowanym kogutem.


Jaka to była dla mnie radość z otwierania kopert,  
czytania życzeń od Was 
i oglądania z każdej strony kartek i przydasi.

Kończąc poświąteczny wpis pokazuję pisanki - drapanki
(na gotowanych jajkach kurzych),
które tradycyjnie, od kilku lat, 
robię wspólnie z domownikami w Wielki Piątek wieczorem.
Każdego roku wymyślane są inne wzory. 
W tym roku zrobiliśmy takie 4 pisanki.
Potem dołączam  je ko koszyka ze święconką,
a  następnie cały okres wielkanocny stanowią świąteczną dekorację.

 




(Serwetkę sama wyhaftowałam w ubiegłym roku).


Dziękuję za liczne odwiedziny i miłe, 
serdeczne komentarze.

Pozdrawiam.
Zofiko




8 komentarzy:

  1. Zosiu, śliczne te wasze drapanki i pięknie wyglądają w towarzystwie żółtych żonkili.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu cieszę się, że miałaś radosne i udane Święta. A karteczki śliczne do Ciebie przyleciały.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drapane pisanki i serwetka :-D Ja w tym roku nic nie wydrapałam :-( Śliczne karteczki dostałaś ,a ja dziękuję za Twoją :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, śliczne karteczki do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te drapanki ;) robiłam takie z babcią będąc dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam Zosiu,piękne tradycyjne pisanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne drapanki!!!
    Wspaniałe karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, zdolna z Ciebie Kobietka! i wyszywasz i skrobiesz..i kartki robisz piękne:))podziwiam niezmiennie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń