"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 6 grudnia 2020

345. Święta na okrągło - odsłona 11.

 Witam serdecznie w mikołajkowy dzień.

Czy przybył do Was Mikołaj? U mnie był ze słodyczami. Obiecał , że w okolicy Gwiazdki jeszcze wróci.

"Pójdźmy wszyscy do stajenki" to tytuł znanej kolędy, która stanowi inspirację kolejnego tematu w zabawie u Inki.

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2020/11/wyzwanie-z-koleda-pojdzmy-wszyscy-do.html

I moje kartki.






Zamiast sizalu (tak schowałam, że od kilku dni szukam bezskutecznie) użyłam prawdziwego, pachnącego sianka. Efekt zadowala mnie. A Wam jak się podoba?

W dalszym ciągu kleję kartki, trochę haftuję, szykuję ozdoby świąteczne. O porządkach jeszcze nie myślę.

Inko, bardzo dziękuję za kolejny, ciekawy temat zabawy.



Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Zofiko


12 komentarzy:

  1. Zosieńko, użycie sianka to strzał w dziesiątkę. Kartki są przepiękne.
    Mnie tez Mikołaj obdarował słodyczami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Podoba mi się pomysł z siankiem na kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu super jest, podobają mi się takie same, jeden pomysł a niewiele zmieniając można zrobić podobne kartki. Fajny pomysł z tą stajenką w środku ozdobnej serwetki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki i świetny pomysł na sianko- podbieram;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne stajenne karteczki :)
    jakoś zawsze rozpoznam twój styl cudnie kleisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sianko wygląda bardzo naturalnie, to wspaniały pomysł Zosiu. Karteczki są niezwykle urokliwe, bardzo mi się podobają. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł ze siankiem. Mi też czasem zdarza się coś tak schować w pewne miejsce, a później szukanie. Pozdrawiam serdecznie Zosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu jak zawsze zachwycasz kartkami, a sianko to świetny pomysł ❄️☃️

    OdpowiedzUsuń