"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 22 grudnia 2020

346. Grudzień dla Anny i Uli.

 Witam serdecznie.

Jeszcze chwilka i już kolejne Boże Narodzenie.

Oj! pracowity miałam ten grudzień. Możecie wierzyć lub nie ale zrobiłam sporo ponad 200 kartek, głównie charytatywnie.  Ku radości innych, przede wszystkim mieszkańców naszych  DPSów.

Ale i o kartkach na wyzwania Ani http://iwanna59.blogspot.com/2020/08/podsumowanie-listopadowych-kartek-zabka.html  

i Uli https://kulskowo.blogspot.com/2020/12/917-kartki-bn-2020-grudzien.html

 pamiętałam.





Aniu, jest złoto, prezent i poinsecja.
Kwiaty pasują też do wyzwania Uli. 
Ale pokusiłam się też na zrobienie super prostej kartki spinner, z wirującym bałwankiem.



Aniu, Ulciu, bardzo dziękuję za przeprowadzenie tych zabaw. Chyba wykonałam wszystkie zadania z całego roku. Dziękuję za doping, inspiracje i miłe oceniające słowa.

I jeszcze zdjęcia z charytatywnych działań. To tylko mała cząstka tego co zrobiłam. Tych ostatnich to nawet nie zdążyłam sfotografować, bo poszły w świat.

W tym pudełku jest 91 kartek już przygotowanych do przekazania.





Oczywiście kartki podobne do siebie, jak to hurt.
A mogłam je zrobić dzięki Paper Heaven, https://paperheaven.pl/
firmie, która do zamówienia dołączyła mnóstwo pięknych papierów gratisowo.

Dzisiaj żegnam się z Wami. Ale przed świętami jeszcze się pojawię. 

Pozdrawiam.
Zofiko

10 komentarzy:

  1. Co jedna to ładniejsza, śliczne są te kartki, bardzo mi się podobają i na szczytny cel je wykonałas :)
    Życzę Ci zdrowych, spokojnych Świąt bez pośpiechu i zmartwień 🌠pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. lo ja, ależ ilość kartek. Ja nad jedną tyle siedzę :D nie wyobrażam sobie wykonania takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu normalnie szczęka opadła.. Brawo Ty te karki są rewelacyjne , mimo że hurcik bardzo mi się podobają. Uwielbiam takie właśnie na płasko i do koperty. Podziwiam Cię bardzo.
    A i kartki na moją zabawę są rewelacyjne. Dziękuję Ci bardzo za udział w niej i mam cichą nadzieję że i w roku przyszłym Cię nie zabraknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ty.
    Podobają mi się twoje kartki, a ich ilość oszołamia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki Zosiu. Jestem pod wrażeniem ich ilości. Brawo za udział w szlachetnej akcji.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko, ile kartek! I wszystkie cudne. A ja jeszcze raz dziękuję Ci za tą, która dziś przyfrunęła do mnie. Mam nadzieję, że moja też dotarła bez problemu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozłożyłaś mnie na łopatki hehe, wspaniały hurt!!!
    Życzę Ci cudownych, białych, spokojnych i zdrowych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponująca ilość kartek! Podziwiam Cię Zosiu za cierpliwość i wytrwałość. Kartki na zabawy są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękności:)
    dziękuję za życzenia :)
    PIĘKNYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki powstały Zosiu :) takie Twoje :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń