"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 30 listopada 2020

344. Zimowo.

 Witam serdecznie wszystkich.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie w sobotnią noc sypnęło śniegiem.

 Jest biało, bielutko, zimowo, z lekkim mrozem. Ponieważ niezmiernie lubię zimę bardzo cieszą mnie takie widoki.

W ostatnim dniu listopada przychodzę z kartkami dla Uli.

https://kulskowo.blogspot.com/2020/11/915-kartki-bn-2020-listopad.html




Takie proste. Pierwsza z nich zawiera element 3D, po rozłożeniu mieści się na płasko w kopercie. Druga jest z bombką. 
Ula, przyjmiesz je do zabawy?

W mojej pracowni hurt charytatywny. Różnorakie, proste kartki, by sprawić radość osobom, które będą je otrzymywać. (Emeryci, hospicjum, DPS).


I zimowy widok z mojego okna.

Bardzo dziękuję za odwiedziny, komentarze. Na te grudniowe dni życzę wiele radości i czasu na świąteczne kartkowanie.

Zofiko


12 komentarzy:

  1. u mnie też dziś spadł, mega radość :) piekne karteczki, ależ u Ciebie pracowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu świetne te kartki, nie wpadłam na to że tak jak bombkę można zrobić też choinkę. A hurt charytatywny świetny, całkiem w moim stylu bo lubię kartki na płasko :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cel Zosiu i piękne karteczki. Najbardziej spodobała mi się ta z choinką - śliczna jest.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, piękne są Twoja kartki. A u mnie też jest śnieg:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety deszczowa pogoda. Karteczki urocze, super dobrane kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Zosiu.:) Brawo za udział w szlachetnej akcji.:) Ja nie przepadam za zimą, u mnie na razie bez śniegu. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tworzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne karteczki:) Choinka wygląda fantastycznie i bombka bardzo mi się podoba.
    A "hurtowe"karteczki na pewno ucieszą wiele osób:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta kartka 3d, zresztą wszystkie Twoje kartki są piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki śliczności ale najbardziej zazdraszczam zimowego widoku za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki. Ta choineczka przestrzenna to bardzo fajnie się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń