"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 30 kwietnia 2020

315. Wiosennie

Witam serdecznie.

Tak jak obiecałam wczoraj
wpadam na chwilkę dziś,
żeby pokazać ostatnią kartkę 
jaką zrobiłam w kwietniu.
Wiosenną z wykorzystaniem papieru w kratkę.
Bo wyrzucone kości wskazały mi właśnie ten element (kratka),
który musiał znaleźć się w pracy.
Wyrzucane kości to oczywiście zabawa u Ani

Zabawa u Ani




Wykorzystałam resztki papierów różnych kolekcji.
 Papier w kratkę pochodzi z Galerii Papieru.

Zastanawiam się, czy może i Renia 
przyjmie moją kartkę do zabawy?
Renia prosi, żeby były to prace wielkanocne, wiosenne,
lub związane z naszą sytuacją.
Moja jest wiosenna, kwiecista, zielona,
z radosną piosenką wiosennego ptaszka.

Dziękuję Ani i Reni za inspirację i doping. 
Bez Was pewnie ta kartka nie powstałaby. 

Pozdrawiam.
Życzę udanego majowego weekendu.

Zofiko





18 komentarzy:

  1. Piękna, wiosenna kartka Zosiu i do tego składak. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu cudnie jest, papiery i wiosenne dodatki rewelacja ,a i format kartki bardzo mi się podoba. Myślę że obie zabawy dziewczyny zaliczą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i bardzo wiosenno-radosna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo radosna karteczka Zosiu, a dziewczyny na pewno przygarną je na swoje zabawy. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni dobrane kolorki! Urocza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu karteczka pełna wiosny i życia, cudowne kolory i piękna kompozycja :) Bardzo ciekawa forma kartki, pięknie wygląda :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka. Jest taka wiosenna dzięki kolorom, ptaszkom, kwiatkom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną wiosnę nam przedstawiłaś. Karteczka cudo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko, cudowna i pełna wiosny jest ta kratka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna kartka i jak najbardziej w naszych kryteriach:) dziękuje że pamiętałaś o zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. O raju, fantastyczna, świeża, radosna, wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękna karteczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, wiosenna praca! Zapachniało majem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie ukwiecona kartka z ptaszkiem:-)
    Te kraciaste zielenie są fantastyczne, forma kartki też :-)Pozdrawiam i życze udanego wypoczynku na działce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOWNA!!! Pięknie ją ozdobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna forma kartki, bardzo podoba mi się kwiatowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buzia sama sie śmieje :)

    OdpowiedzUsuń