"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 26 lutego 2019

278. Zawieszka dla Ewy-luty

Witam Was serdecznie
 i bardzo dziękuję za odwiedziny 
oraz komentarze pod poprzednim wpisem.

Dzisiaj przychodzę do Was 
z zawieszką na choinkę
wyszytą z myślą o dwóch zabawach:

u Uli 

i Kasi


W tym miesiącu królują piernikowe smakołyki. 

Luty 2019

Mój piernikowo-czekoladowy ludzik wygląda tak:



Wzór wyszukałam w archiwalnym numerze czasopisma
"Kram z robótkami"
a szyłam na białej kanwie Aida 14 ct 
trzema nitkami muliny Ariadna.

Hafcik niewielki,
 teraz widzę pewne pomyłki w szyciu gwiazdek na kamizelce.
Niestety nie mogę już poprawić.
Myślę, że Wam i Ewie mimo to spodoba się. 

A w sobotę byłam na Artandcraft

W warsztatach nie brałam udziału.
Uważnie podglądałam pokazy
i jak powstają piękne, wiosenne prace.

Zakupy? Zrobiłam.
Nowe płytki do maszynki, wykrojniki 
( ale nie jestem ze wszystkich zadowolona tak ja oczekiwałam),
Kilka papierów scrapowych,
 bazę do albumu, może wreszcie jakiś zrobię.



którą spotkałam na zlocie otrzymałam taki upominek.
Bardzo dziękuję.


Niedziela upłynęła mi w Muzeum Narodowym.
Po raz kolejny obejrzałam z bliska "Damę z łasiczką"
i nową wystawę "Wyspiański nieznany"
(szkice/projekty witraży i fresków
 z kościoła Franciszkanów w Krakowie i nie tylko).

Żegnam się z Wami dzisiaj.
Zapraszam ponownie.
Pokaże kolejne hafciki 
i kartki wielkanocne. 

Zofiko




19 komentarzy:

  1. Zosieńko, ale śliczny i apetyczny ten piernikowy ludek.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten ciastuś!
    I super, że wyjazd udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te hafty to majstersztyk. Kocham je u Ciebie oglądać. Jeśli pozwolisz to mam pytanie odnoście wykrojnika bazie. Czy fajny jest? I jeśli wart polecenia to czy możesz zdradzić gdzie kupiony? APS?

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy piernik:)
    wspaniale ci idzie xxx wanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ten ludek słodki...:) Pozdrawiam Zosieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, myślę, że pierniczek Uli spodoba, a EWIE NA PEWNO...ha ha ha! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny piernikowy ludek :) Świetne zakupy. Ciekawe co mi się uda kupić w Warszawie na Craft Wawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny piernikowy ludzik :) zdjęcia gdzieś wcięło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ słodki ten piernikowy ludzik, taki tylko do schrupania - super! Nie ma wszystkich zdjątek, ale zakupy jak widzę udane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft wyszedł spod Twoich rączek, niezmiennie podziwiam, to takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu super , że udało Ci się spotkać z Ewą. Zakupy podziwiam że tylko tyle , ja to zawsze mam jakiś amok na takich Zlotach i zostawiam pól wypłaty.
    Pierniczek na zabawy jest uroczy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny, słodki hafcik Zosiu! fajne są takie zlotowe spotkania, że nie wspomnę o zakupach:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny jest ten haftowany, piernikowy ludzik Zosiu, będzie pięknie wyglądał na choince.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O , to miło spędziłas czas :) Ludzik jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny hafcik,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciastek świetnie się prezentuj :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie nie zajrzę tam pierniczki...smaka juz nabrałam ogromnego ;)
    Twój jest wspaniały i slicznie się prezentuje.
    ps.
    Oj zazdroszczę spotkania i zakupów :D
    K.

    OdpowiedzUsuń