"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 12 listopada 2020

Złote serce

 Witam serdecznie wszystkich.

Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny oraz komentarze. 

Dzisiaj przychodzę z kolejnym haftem wyszytym w zabawie u Ani. 

Haftowałam na białej kanwie Aida 16 ct 2 nitkami czarnej muliny Ariadna oraz złotą nitką.

I jak Wam się podoba moja wersja kolorystyczna tego haftu?


Teraz muszę jeszcze pamiętać, żeby dołączyć wpis do żabki bo zdarza mi się o tym zapomnieć. 

Pozdrawiam i zapraszam wkrótce. 
Pokażę jeszcze jeden hafcik, który ostatnio zrobiłam.

Zofiko




18 komentarzy:

  1. bardzo się podoba:-D Jeszcze tylko odpowiednia oprawa i będzie pięknie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu bardzo mi się podoba taki zestaw kolorystyczny, bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, pomysł na złote serce rewelacyjny. Świetne wykonanie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak a byłam pewna tych czerwonych serc a tu taka piękna odmiana . Zosiu jestem zachwycona Twoją wersją kolorystyczną . Jesteś jak na razie jedyną osobą u której nie występuję kolor czerwony !! Piękne jest to złote serce.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie tych dwóch kolorów. Cytat piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu rewelacja. Serce w złotym kolorze to był strzał w dziesiątkę. Brawo. Pięknie wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny i złoty to dobre połączenie :) Prześliczny haft Zosiu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft Zosiu, super dobrałaś kolory, a złote serce nawet lepiej się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko, bardzo podoba mi się twoja interpretacja haftu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pomysł ze złotym sercem, wygląda to ślicznie. Miłego weekendu Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft! Dopiero oglądałam go na innym blogu, niezmiennie zachwyca mnie to, że u każdej z Was jest on w innej kolorystyce :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca i fantastyczne motto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne motto ujęte we wspaniałym hafcie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny haft:)))podoba mi się ta Wasza zabawa:))

    OdpowiedzUsuń
  15. super i niedawno myślę nie wyszywałaś a tu teraz takie prace:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu, prześliczny haft jak i sentencja!

    OdpowiedzUsuń