"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 18 lutego 2020

306. Fioletowy, krokus i królik.

Kto bawi się z Anią 
od razu wie o co tu chodzi.
W lutym w kartkach króluje kolor fioletowy
 a dodatkowo powinien się znaleźć 
wiosenny krokus i króliczek lub zajączek. 

Największy kłopot miałam ze znalezieniem krokusów.
 Ale na kartkach zobaczycie jak sobie z tym poradziłam. 


W tej kartce wykorzystałam samoprzylepne dekoracje 
z dodatku do jakiejś gazety kobiecej.



W tej krokusy są wydrukowane .


Tu krokusów nie ma.


Ale w tej krokusy to kartka z kalendarza
 (obraz malowany ustami przez niepełnosprawnego artystę).


I jeszcze banerki zabawy 
i kolaż lutowych kartek.



Myślę, że zadanie z lutego będę miała zaliczone. 

Czas nieubłaganie biegnie.
Mam tyle pomysłów 
i rozpoczętych projektów i ..... nie nadążam.

I jeszcze sporo czytam.
Wpadłam po uszy w książki 
Marii Ulatowskiej i Jacka Skowrońskiego. 
Czytam już ósmą.

Pozdrawiam. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
Zofiko

PS. Czy kogoś spotkam na zlocie w Krakowie w sobotę?
Wybieram się.

26 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu świetne kartki, a z krokusami poradziłaś sobie wyśmienicie. Grafiki są extra.
    Niestety do Krakowa się nie wybieram a szkoda bo chętnie bym się z Tobą spotkała.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradziłaś sobie świetnie! I piękne karteczki powstały.:)Szczególnie druga mi się podoba, wykrojnik jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, fajnie zagospodarowałaś zdobyte materiały. Podoba mi się bardzo kolorystyka. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochan fiolet. :) Dziś zobaczyłam w parku setki krokusów, niezły to był szok. Bardzo piękne kartki, powiedziałabym zjawiskowe. Każda ma coś w sobie. :) Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności tworzysz 😍 . Pozdrawiam niedaleką sąsiadkę, obserwuję i zapraszam do siebie. Do Krakowa się wybieram na calutki dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, Twoje karteczki są super- takie spójne a moja...hmm.....Na 90 % będę w Krakowie! Załapałam się na jakiś make&take o 14.00, więc pewnie będę dopiero przed 13.00, bo wcześniej jedziemy odwiedzić ciocię.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności ,zawsze wybrniesz z sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie super karteczki, ta druga jest najładniejsza, to znaczy mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosieńko, śliczne kartki krokusowe zrobiłaś. I śliczne te scrapki, dziękuję, że się ze mną podzieliłaś. Dziękuję za wszystko, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu śliczne karteczki, same cudowności. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorowe i radosne karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prace, fioletowy świetnie wyglada na tych pracach :) mnie tez czas leci przez palce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zadanie pięknie wykonane pora z żonkilami i kurczakiem się zmierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu, piękne wszystkie kartki! aż mi się zamarzyła wiosna, ach...dobrej zabawy na zlocie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie sobie poradziłaś z tematem. Piękne kartki . Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu prześliczne kartki przygotowałaś:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie sobie poradziłaś Zosiu z tematem, wszystkie karteczki są takie urocze:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zosiu nie podlinkowałaś kartek do żabki !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe karteczki, bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne:)
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Did you know there's a 12 word sentence you can say to your crush... that will induce deep emotions of love and impulsive appeal for you buried within his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, treasure and protect you with all his heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Instinct

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will drive him to try better than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, triggering this influential impulse is so binding to getting the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll immediately notice him expose his heart and mind for you in such a way he's never expressed before and he'll see you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly understood him.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kolekcja, śliczne karteczki, taka już wiosna u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń