"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 22 listopada 2020

343. Czy to astry czy nie astry?

 Witam serdecznie.

W mojej pracowni królują świąteczne papiery i kartki. Ale zanim je Wam pokażę przychodzę dziś do Was z kartką dla Ani.

http://iwanna59.blogspot.com/2020/08/podsumowanie-pazdziernikowych-kartek.html


I tu stawiam pytanie: czy te oto kwiaty to astry czy nie astry? Nie miałam innych, więc przerobiłam dziurkaczowe skrapki stokrotek.

Z paskami i kolorem brązowym nie miałam kłopotu.


To biegnę dalej do kartek świątecznych.

 Tradycyjnie muszę zrobić ich sporo dla znajomych i jeszcze więcej charytatywnie.

Pozdrawiam.

Zofiko

PS. 

A tu kartka z wrzosami, którą zapominałam zalinkować poprzednio.




15 komentarzy:

  1. Powiedzmy Zosiu, że to taka artystyczna wersja astrów:) Jest tak wiele odmian, że zapewne znalazła by się podobna. Obie karteczki są śliczne! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu ja tam przyjmuję że to astry i z radością zabieram karteczkę z trzema wytycznymi. Tą zaległą też sobie już zabrałam :-) Obie mi się niezmiernie podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że astry. Karteczka piękna i wyjątkowo fajnie skomponowana. Wrzosowa również przyciągnęła moje spojrzenie. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Zosiu, trzymam kciuki za kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przerobienie stokrotek w astry. Jak widać dla chcącego nic trudnego. Pięknie wyglądają w tym brązie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko, piękne karteczki zrobiłaś. Astry bardzo pomysłowe i wyszły realistycznie.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatowe kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham taki styl kompozycji. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Astry u nas zwane Michałki:)))bardzo ładna Twoja kartka:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki Zosiu, a astry bardzo kreatywne.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki :) Pomysłowo je wykonałaś

    OdpowiedzUsuń