"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 31 maja 2019

293. Noc i dzień dla Ewy.

Witam serdecznie wszystkich w ostatni dzień maja.

Po wczorajszym mokrym dniu 
dziś mamy ładny, wiosenny dzień.
Słonko jeszcze przebija się przez chmury,
 ale miejmy nadzieję, że całkiem wypogodzi się.

Cały wczorajszy dzień spędziłam na cięciu, komponowaniu 
i klejeniu kartek na majowe wyzwanie u Ewy.

Po kolei pokażę, co zrobiłam.

Najpierw powstała ta kartka. 


I powstawała najdłużej, 
do jej wykonania wykorzystałam papier, który sama zrobiłam.


Kartkę z bloku technicznego pomalowałam farbami akwarelowymi.
Gdy farba wyschła pokropiłam żółtą farbą.
Tekturkę pomalowałam na czarno.


Papier z nadrukiem nutek "Nauka przez całe życie" z Galerii Papieru 
pomalowałam zielono-żółtą farba i wycięłam koło
 (odrysowałam od szklanki bo nie chciała mi się rozkładać maszynki)
(Drugi kawałek pomalowałam rozwodnioną farbą niebieską).
Przygotowałam bazę z granatowej kartki bloku technicznego 
(Firma Kreska , 300 gram)
i ułożyłam kompozycję.


Brzegi potuszowałam czerwonym tuszem z Latarni Morskiej.


Początkowo myślałam o naklejeniu wszystkich elementów na bazę 
(i chyba efekt byłby lepszy, byłaby bardziej nocna)
a ja zdecydowałam się na jeszcze jedną warstwę 
z pomalowanego na niebiesko papieru w nutki.


Drzewo wydarłam z czarnego papieru,
(kwiatki tu chyba nie są potrzebne, ale już naklejone i nie chce odrywać),
dodałam dziurkaczowe listki
i napis.
 Serduszka ptaszkom podkleiłam czerwonym papierem.
Teraz, nocą, w blasku księżyca 
Szepcą sobie czułe słówka.

I kolejne kartki.
A ponieważ miałam bazy sztalugowe wykorzystałam je.




Tu też noc.
 Zimową grafikę (znalazłam wśród przydasi od Agnieszki. Dziękuję.)
podmalowałam niebieską i czarną farbą. 
Podobnie zrobiłam z kwiatkami.
Owal i koło wycięłam w falbankę nożyczkami z ozdobnym wzorkiem,
listki świerkowe to skrapki z dziurkacza ozdobnego.
Szopka z zeszłorocznych zapasów przydała się tu.
Papier w gwiazdki to "Zdążyć przed zimą " z Galerii Papieru.

I jeszcze jedna, też świąteczna i nocna.



W tej połączyłam nieświąteczny papier
 "Zaginione witraże" i "Zdążyć przed zimą"
z Galerii Papieru, dodałam tekturki.

Po nocy przychodzi dzień.
I powstała jeszcze jedna, ale już wiosenna, jasna, 
wielkanocna kartka.



Wykorzystałam grafikę z Galerii Papieru i resztkę
nieoznakowanego papieru kwiecistego 
Przykleiłam też kilka dziurkaczowych kwiatków.

I jeszcze banerek zabawy

wyzwanie#5


Przy robieniu tych kartek spędziłam większość deszczowego dnia.
Ktoś pewnie pomyśli dlaczego przeważa tematyka świąteczna?
Odpowiedź moja prosta.
 Bo takich kartek potrzebuję najwięcej
i nie przeszkadza mi to, 
że w maju u mnie Wielkanoc albo Boże Narodzenie.

Okazjonalne robię na bieżąco jeśli mi potrzeba.

Wieczorem powstały jeszcze inne kartki. 
Ale to już temat na inny wpis.


Dziękuję Ewie za ten ciekawy temat.

Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim,
którzy mnie odwiedzają i pozostawiają w komentarzach ślad.
Jest mi niezmiernie miło.

Jeśli tylko czas pozwala i ja zaglądam do Was.
Przepraszam, jeśli z różnych przyczyn 
(najczęściej brak dostępu do internetu lub zasięgu)
nie zostawię śladu mojej obecności.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życząc pięknego weekendu 
żegnam się do następnego razu.

Zofiko







21 komentarzy:

  1. Piękne karteczki Zosiu.:) Bardzo podoba mi się pomysł na tło.:) Pozdrawiam milutko i życzę radosnego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu wspaniałe prace zrobiłaś :) a ta kartka z malowanym niebem jest niesamowita :) ptaszki zakochańce wymiatają !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne i eleganckie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki. Z przyjemnością podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu cudowna Twoje noc i dzień . Świetne kartki zrobiłaś. masz niezwykła zdolność łączenia papierów , zawsze wychodzą świetne kompozycje. A ta pierwsza malowana kartka to już mistrzostwo !!
    Pozdrawiam i dobrego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, pięknie kartki! służą Ci takie posiadówki, bo potem jest co podziwiać! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne karteczki Zosiu !Świetny ten własnoręcznie zrobiony papier i wspaniały klimat tej nocnej kartki.
    Pogodnego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu wszystkie kartki wspaniałe, ale ta pierwsza jest wyjątkowa. Dużo się napracowałaś tworząc ją, ale widać efekt ❤. Jest piękna!! Wspaniałe tło zmalowalaś. Niezwykła, pełna symboli praca. Ściskam mocno i miłego weekendu życzę!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, magiczne kartki :) Ale to tą pierwszą rozbiłaś bank! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, karteczki są przepiękne!ta pierwsza pokazała, jaka jestes zdolna! Buziaki! PS Jutro wrzucę do posta

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszły Ci malowane papiery, karteczka super się prezentuje 😍
    Pozostałe karteczki śliczne, zwłaszcza zimowa😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki:-) Fantastyczne nocne tło w pierwszej i świetne zimowe sztalugi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu, śliczne kartki, szczególnie podoba mi się ta z zakochanymi ptaszkami. Wspaniały papier zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki, ale ta z księżycem, to jak dla mnie, rewelacja. Podmalowywanie papieru i tworzenie własnej bazy, to świetny pomysł, który daje rewelacyjny efekt. Super, po prostu super. Chyba odgapię i też spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne i bardzo klimatyczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki zrobiłaś Zosiu ale dla mnie numerem jeden jest ta pierwsza. Bardzo kreatywna, oryginalna i pomysłowa - uwielbiam takie projekty.
    Z góry dziękuję za kartę do dziennika, napisałam już na @ - jesteś kochana!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki Zosiu!!! Pierwsza bardzo pomysłowa i oryginalnie skomponowana. Podziwiam wszystkie i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Porwałam te sztalugi tez do podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne karteczki. Wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki a te ptaszorki mnie po prostu urzekły :) Dziękuję za odwiedziny ... :)

    OdpowiedzUsuń