"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

313. Jak to możliwe?

 Czy Boże Narodzenie w kwietniu jest możliwe?
TAK!
Za sprawą zabawy u Uli, Inki i Kasi jest możliwe.

Witam serdecznie
 i dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim wpisem 
i moimi wiosennymi kartkami.
 Dziś dla odmiany,
 choć piękna wiosna wokół nas,
kartki związane z zimowymi świętami.

Ula 
 zaproponowała nam zrobienie kartki 
w ciekawej,  nietypowej formie, 
z wykorzystaniem papieru w kratkę 
oraz z niespodzianką. 
Wszystko to można znaleźć w mojej kartce. 


Po otwarciu kartki ukazuje się mała koperta
ozdobiona gwiazdką,
a w niej umieszczony kawałek opłatka. 
Życzenia zamieszczę na czerwonych, wewnętrznych polach. 



Kwiecień 2020

Inka
poprosiła, by tym razem na kartkach królował kolor fioletowy.
Logo i patron zabawy:

A oto moja propozycja kartki w tym kolorze. 



Wykorzystałam papier z kolekcji "Mystery" z Craft sensations
zakupiony w Actionie.
Kartka przestrzenna (jedna z moich ulubionych form),
złożona na płasko mieści się w kopercie.

A na koniec 
zawieszka - poduszeczka  dla Kasi
do zabawy
Choinka 2020 u Kasi




Zdjęcie przekłamuje kolor. 
Zawieszkę szyłam na kanwie ze złotą nitką 14 ct
jasnoczerwoną muliną Ariadna.

Bardzo dziękuję Uli, Ince i Kasi za zorganizowanie zabaw. 
Za Waszą sprawą spokojnie i twórczo spędziłam trudny czas
kwarantanny społecznej w kwietniu.

Zdrowie mi na razie dopisuje, nie daję się wirusowi,
 czego i Wam wszystkim tu zaglądającym
 życzę.
Pozdrawiam.
Zofiko







19 komentarzy:

  1. piękna ta twoja gwiazdka Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie wspaniałe prace! Ta do Uli rozczuliła mnie z ta kopertą i opłatkiem- co za wspaniały pomysł! Za to fioletowa- ach, zakochałam się w niej! O xxx nie wspominam, bo wiesz, że mam świra;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, piękne są Twoje bożonarodzeniowe prace.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu cudne te prace bożonarodzeniowe, wszystkie, Gwiazdkowa kartka świetna a pomysł z koperta na opłatek rewelacja. Kartka w fioletach ma świetną formę i ta zawieszka wyhaftowana perfekcyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kartki. Szczególnie ta we fioletach mnie zachwyciła. Zawieszka pięknie ozdobi choinkę na święta . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje prace i na Boże Narodzenie będą jak znalazł. Zazdroszcze trochę tej kartki-gwiazdki ale chwilowo nie mam czasu na eksperymenty dlatego podziwiam innych.☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne prace Zosiu :) śloczna gwiazdka, ale to ta niebieska praca skradła moje serce :) trzymnaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, klimatyczne karteczki Zosiu a poduszeczka ogromnie mi się podoba - to niezwykle oryginalna zawieszka. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda stworzyłaś Zosieńko ,każda praca jest wyjątkowa.
    Mnie zachwyciła boża Rodzina, kształt kartki, jej kolory, kompozycja..prawdziwa uczta dla oczu!
    Jestem zachwycona:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace stworzyłaś. Mnie najbardziej urzekła ta z fioletem. Wow i wow 😍🤩

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fiolety w tej kartce świątecznej, świetna praca ;-) Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace, składaczek rewelacyjny, przestrzenny i bardzo symboliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace, a kartka świąteczna w fiolecie przepięknie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace Zosiu :) niespodzioanka mnie zaskoczyła - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na taką trójwymiarową kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wszystkie prace, świetny pomysł z opłatkiem. Super!😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu kartka do zabawy Inki jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem zachwycona tymi fioletowymi niuansami, pięknie to wyszło

    OdpowiedzUsuń