"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 4 maja 2020

316. Dzień Scrapbookingu.

Witam serdecznie.

Czy pamiętałyście o Międzynarodowym Dniu Scrapbookingu?
(sobota 2 maja)

W tym roku, pomiędzy wyjazdem na działkę,
bieżącymi czynnościami domowymi oraz książką 
znalazłam trochę czasu na robótkowanie. 
Przyłączyłam się do Dnia Scrapbookingu w Skarbnicy Pomysłów,


i na ogłoszone wyzwania zrobiłam takie prace.
Informacje o wyzwaniach zamieszczone były na fb
 oraz blogu Skarbnicy Pomysłów.



 Kartka monochromatyczna, różowa zrobiona jest z panierów Altair Art
"Ever and always II" i  "Aurora".
Papiery można zakupić w  https://www.skarbnicapomyslow.pl/


Zielony papier to "Pasja Tworzenia PT002" 
z Magicznej Kartki, 
piwonie z kolekcji "Floral" z Craft Sensations,
pozostałe kwiaty pochodzą z arkusza do wycinania 
z kolekcji "Aurora".


Tu w roli głównej również papiery ze Skarbnicy Pomysłów.


Na początku mojego blogowania bardzo często sięgałam 
po papiery Altair Art.
Potem trochę odeszłam na rzecz innych 
ale teraz chyba znów wrócę, 
bo proponowane kolekcje są piękne.
I wzbogacone o arkusze do samodzielnego wycinania. 

W międzyczasie zajrzałam jeszcze na wirtualne warsztaty,
rozgryzałam niekończącą się kartkę dla Uli, 
kleiłam konwaliowe kartki dla Ani,
a ponieważ zamarzył mi się mini album, 
zrobiłam sobie bazę takiego albumu z jednej kartki papieru A 3.
Bardzo pracowicie spędziłam początek maja. 
Byleby wena nie uciekła, bo pomysłów mam sporo.

Pozdrawiając Was, życzę pięknych, ciepłych, pachnących 
majowych dni i wielu twórczych chwil.

Zofiko





15 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczne wiosenne kartki poczyniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu cudnie uczciłaś Dzień Scrabookingu. Obie kartki są rewelacyjne. Życzę Ci powodzenia w zabawie. Podobają mi się Twoje składaczki jak i te wycinane elementy. Jakoś mam problem z wycinaniem, chyba muszę poćwiczyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki! Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, szczególnie ta druga skradła moje serducho, bo uwielbiam piwonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ukwiecone kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosia... zachwycające są, wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosieńko, uwielbiam Twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są piękne Zosiu! Dobrze,że taki dzień jak Dzień Scrapbookingu istnieje, wyzwala w nas moc dobrej energii do działania. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ! Piękne kartki tworzysz ! Jestem zachwycona !... i kolorki takie pastelowe, łagodne. Cudne ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne karteczki Zosieńko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Soczyście i wiosennie się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności zrobiłaś Zosiu, a papiery AltairArt ma rzeczywiście bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak twórczo u Ciebie Zosiu! Pieknie tworzysz i widac ze super sie przy tym bawisz :)

    OdpowiedzUsuń