"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 23 kwietnia 2020

312. Czerwony, serce i tulipany.

Witam Was bardzo serdecznie 
w piękny słoneczny dzień. 
U mnie świeci słonko, na drzewach coraz większe liście. 
Pachnie wiosną. 

Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i piękne życzenia świąteczne. 

Wena i zapał do tworzenia gdzieś się schował 
ale któregoś popołudnia papierki mnie przywołały 
a zainspirowana 
livem Kasi na grupie "Świry Rękodzieła" 
zrobiłam taką kartkę schodkową.
Wykorzystałam papiery Studia 75 i Mintay by Karola Witczak.



I jeszcze zwykłą, prostą recyklingową.


Jest kolor czerwony, są tulipany i serduszka
(na pierwszej) 
i tulipany oraz trochę czerwieni na drugiej.

Myślę, że Ania 
przyjmie je do swojej zabawy w kwietniu.


Zrobiłam jeszcze jedną karteczkę schodkową
z czerwonymi różami.
Ale ona chyba nie spełnia warunków zabawy.

Dziś tak króciutko. Biegnę do książki. 

Dziękuję za odwiedziny.
Zapraszam ponownie.
Będzie coś o moich haftach,
Bożym Narodzeniu
 i przeczytanych w czasie pandemii książkach.

Trzymajcie się zdrowo. 
Pozdrawiam.
Zofiko





16 komentarzy:

  1. Śliczności Zosiu.:) Życzę miłej lektury i ślę serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, Ty wiesz, że uwielbiam Twoje kartki. Składaczki są cudne.
    Miłej lektury, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Zosiu, ta różana najbardziej mi się podoba :) Uśmiechy posyłam, u mnie też słonko świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu cudne kartki, a ta pierwsza jest mega!! Forma świetna, bukiecik precyzyjnie wycięty i do tego cudny wykrojnik w serduszka. Brawo , bardzo mi się podoba. Oczywiście z radością przyjmuję do zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki Zosiu są prześliczne, szczegónie ta pietrwsza, może dlatego, że ostatnio także siedzę w papierach z kolekcji Karoli :) Świąteczna recyklingowa bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne składaczki. Wszystkie karteczki są przepiękne, miłej lekturki. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, ciekawe formy, perfekcyjnie dobrane elementy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa forma i pięknie wykonane karteczki schodkowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki Zosiu, te schodkowe są bardzo efektowne.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, zwłaszcza ta pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne karteczki Zosiu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Składaczki ciągle jeszcze przede mną. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne składaczki, fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona Twoimi kartkami Zosiu...zachwycona!
    Pozdrawiam wiosennie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności kleisz Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń