"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 17 czerwca 2021

373. Podziękowania i robótki różne.

 Witam serdecznie wszystkich.

I już biegnę z podziękowaniami za życzenia i upominki imieninowe, które do mnie dotarły. (Wybaczcie za moją nieobecność tu i tak duże opóźnienie). 

A o moim święcie pamiętały:

Ania http://iwanna59.blogspot.com




                                        Basia https://mojswiatkolorow.blogspot.com
                                                 i Halinka https://www.hamali.pl



(jak zwykle wielka paka dotarła)




i Monika (bardzo twórcza i aktywna robótkowo ale bezblogowa)



Dziękuję również za życzenia e-mail i smsowe.
DZIĘKUJĘ.


A co u mnie?
Cały czas coś robię. 
Uaktywniłam się trochę na facebooku i tam ostatnio pokazywałam kilka moich prac, zachęcona livami Uli, Ewy i Marty.

Wyszydełkowałam breloczki-sowy



i mini torebeczkę, która u mnie jest sakiewką na drobniaki.


Takie nocne trio zrobiłam :Tag, ATC i Zakładkę


oraz romantyczny panel na bazie podkładki korkowej.


Tag z kieszonką z udziałem papierów tłoczonych barwionych tuszami też powstał.



I cały czas coś xxxxxx.
Zakładka do książki na wymiankę zakładkową zorganizowaną na FB


I haftuję "Zadumanego Anioła" Wzór zakupiony w Coricamo.


Do tego trochę działkowania, nabierania kondycji po chorobie (pożegnałam się na zawsze z pęcherzykiem żółciowym i kamyczkiem, który baaaaaaaardzo mi dokuczał).
I cieszę się tym, co dzieje się wokół mnie.
I jeszcze z niecierpliwością czekam na piękne lato.

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie
 i przesyłam bukiet kwiatów z łąki sąsiadującej z moją działką.




Zofiko





10 komentarzy:

  1. najlepsze życzenia imieninowe :* piękny bukiecik, kocham maki! Ależ cudoności dostałaś no i ten wykonane na lajvach, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne białe chabry:)
    tęskniłam za twoimi pracami podkładka przecudowna
    i reszta prac a te nocne trio wel wel cudne...kilka inspiracji jest dla mnie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu cudny ten bukiecik kocham maki i wszystkie polne kwiaty. Co do prezentów to fajne dostałaś to takie miłe jak dziewczyny pamiętają o Twoim święcie. A robótkowo widzę, że sporo się u Ciebie dzieje, fajnie że korzystasz z livów na Świrach , dziewczyny pokazują fajne rzeczy i fajne tez u Ciebie powstają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, piękne i jakże różnorodne prace - jest co podziwiać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnorodne i piękne prace wykonałaś. Sówki szydełkowe i te papierkowe bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości Zosiu u Ciebie :) sówki skradły moje serce :) najlpesze życzenia posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, widzę, że nie nudziłas się bo tyle pięknych i różnorodnych prac powstało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace wszystkie:) I oczywiście super prezenty:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione Wszystkiego najlepszego <3 Kocham sowy, jestem zachwycona tagami i szydełkowymi cudeńkami <3 Inne prace też prześliczne :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń