"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 22 października 2019

289. Kartka świąteczna - swing

Witam serdecznie w kolejny
piękny i złocisty jesienny dzień.

Cieszmy się, że 
świeci słonko,
temperatury prawie letnie,
wokoło tylko liście, liście i liście.
Brązowe czerwone, złociste...

Kartki liściaste pokażę w następnym wpisie
a dzisiaj zapraszam 
do obejrzenia kartki zrobionej dla Uli

Październik 2019

IV edycja








Pocięłam papier 
"Vintage Christmas" z Laserove Love,
papier w kropeczki 
pochodzi z kolekcji "Świąteczna historia" z Galerii Papieru.

Nigdy nie robiłam kartki w tej formie
 i nie do końca byłam przekonana, czy dam radę.
Pomimo niedoskonałości oklejenia jej 
nawet jestem z niej zadowolona.
Ale następne, już inaczej zakomponuję.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Witam 
The Primitive Moon
która dołączyła do grona moich obserwatorów.

Teraz wybieram się na jesienny spacer.
Wieczorem znów zasiądę w moim kąciku, będę cięła i kleiła.
I odwiedzę Was.

Zofiko




18 komentarzy:

  1. fajny twój swing mi jakoś nie przypadł do gustu:)
    ale inne formy są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tą formą nie za bardzo się polubiłam, ale Twoja kartka wyszła rewelacyjnie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła! A ja też coś nie mogę się przekonać do tej formy... Może ty mnie zainspirujesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka wyszła, ja jakoś nie zaprzyjaźniłam się z tą formą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, forma ciekawa.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło Zosiu, stworzyłaś fajny klimacik.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosieńko, uroczy jest Twój swing, a jakie piękne te papiery z ptaszkami.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, każda kartka w Twoim wykonaniu jest piękna i jedyna w swoim rodzaju! zasyłam jesienne buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu u CIebie zawsze wszsytko perfekcyjnie docięte :) super karteczka powstała :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała karteczka Zosiu :) uśmiechy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu bardzo ciekawa forma karteczki, pięknie ją wykonałaś :) Pozdrowienia dla Ciebie, tak jak piękna jest do tej pory pogoda, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszła ta kartka, świetny papier. Fajnie wygląda ta wykrojnikowa szopka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna karteczka!!! Chyba spróbuję tej formy, choć kartki robię coraz rzadziej.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj u Ciebie już zimowo a ja ciągle kurczowo trzymam się lata;)) Śliczna ta kartka jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń