"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 8 października 2019

288. Trójkąty.

Witam Was bardzo serdecznie 
i prócz wielkich podziękowań, 
DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, 
DZIĘKUJĘ
za Wasze odwiedziny i komentarze

pokazuję,
w ostatnim momencie, 
kartki dla Ewy 
na wyzwanie
Wyzwanie#9

Trójkąty są, więc myślę, że wytyczną wyzwania spełniłam.
Dwie kartki na okazję Bożego Narodzenia,
 które szybkimi krokami zbliża się do nas  
zrobiłam






i  dorzucam pokazywaną poprzednio,
też zawierającą trójkąty 
kartkę jesienną.


Moi Drodzy,
jesienne dni upływają mi 
w szalonym tempie 
a w tym tygodniu czas spędzę głównie 
na jesiennych porządkach na działce, w ogrodzie
oraz na balkonie.
Pierwsze przymrozki sprawiły,
że wiele roślin obmarzło.
Zbyt szybko.
Upycham w worki opadłe liście,
przekwitłe i przemarznięte kwiaty,
przerabiam winogrona
i trochę grzybów
a i o cmentarzach też pora pomyśleć.

Czasu na kartkowanie, krzyżykowanie,
blogowanie nie mam.
Po takiej pracy marzę tylko o ciepłej herbacie z miodem
i książce do poduszki,
przy której bardzo szybko zasypiam.
Wybaczcie więc, że mało Was odwiedzam i komentuję.
Otaczam Was serdecznymi myślami.

Pozdrawiam.
Zofiko


20 komentarzy:

  1. Zosiu masz świetne pomysły na kartki i chyba się zacznę inspirować u Ciebie :-)
    Ta choinka na ukośniej sztaludze jest rewelacyjna !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszły. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pomysłowe trójkątne prace :0 pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam- świetne pomysły!!! I świetne wykonanie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite karteczki Zosiu, a szczególnie podoba mi się ta pierwsza. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo pomysłowe, podziwiam składaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Zosiu. Urzekła mnie pierwsza, bardzo pomysłowa i wspaniale się prezentuje.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosieńko, przepiękne kartki, a składaczki skradły moje serce.
    Przymrozki w tym roku przyszły zdecydowanie za wcześnie.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki ,ta z choinką rewelacyjna !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna interpretacja wyzwania :) Twoje kartki są czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosieńko piękne karteczki, te trójkąciki rewelacja :) Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki stworzyłaś. Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, z choineczka zachwycająca!!!
    Pozdrawiam z deszczem za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu, pięknie się prezentują Twoje kartki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna i bardzo pomysłowa interpretacja tematu- ogromnie mi się podobają Twoje kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta karteczka z szopką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie przemyciłaś trójkąty na kartkach :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł z tymi trójkątami...

    OdpowiedzUsuń