"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 19 lutego 2019

276. Kopertówki cztery.

Witam serdecznie.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze 
pod poprzednim wpisem. 
Dziękuję za każde słowo.
Cieszę się, że moje prace podobają się Wam i czasem inspirują.

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia czterech kopertówek.

W takiej formie zrobiłam już ich sporo, 
jak poszperacie to znajdziecie we wpisach z lat ubiegłych.

Wykorzystałam papiery z różnych kolekcji. 
Każda ozdobiona jest papierowym kwiatem samodzielnie zrobionym. 
(Wcześniej papier zmoczyłam, pomalowałam akwarelami 
a po wyschnięciu wycinałam kształty wykrojnikiem).






I kilka zbliżeń.





Jak zauważacie, w moich ostatnich pracach pojawiają się
 te same wykrojnikowe elementy.
Bardzo je lubię. Wycięłam na zapas, z resztek papieru 
pozostałych po wycięciu różnych baz.


Ale w sobotę miałam pecha. 
Popękały mi już mocno zużyte płytki.
Na razie będzie przerwa w wycinaniu dopóki nie dokupię nowych
(zastępcze, z pleksi nie sprawdzają się,
 po jednym przekręceniu rozsypują się).

Na trochę wrócę do moich początków 
gdy miałam tylko nożyk, ołówek, 
nożyczki i kartonowe szablony w różnych kształtach.

Żegnam się z Wami do następnego wpisu.
Moja pracownia otwarta,
kartki wielkanocne robię a w przerwach xxxxxx.
Niedługo pochwalę się moim urobkiem.

Pozdrawiam słonecznie, wiosennie.
Zofiko



20 komentarzy:

  1. I ja dostałam taka cudna bazę❤️❤️❤️ jak tylko znajdę chwilę to też planuje zrobić taką cudną kopertówkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne sa te Twoje kopertówki, a ta najładniejsza jest u mnie :) :) :) jeszcze raz dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu ale cudownie wiosennie się u Ciebie zrobiło. Cudowne te Twoje kopertówki. Kwiatuszki zrobiłaś extra i te kwiatowe kompozycje prezentują się rewelacyjnie.
    Z płytkami bieda, kupuję zamienniki ale to i tak koszt ok 50 zł z przesyłką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wiosenne kopertówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie ukwiecone kopertówki:)
    wrzuć kiedyś dla mnie muszę na żywo popodziwiać wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!
    Widziałam płytki w APScraft - to nie oryginały więc cenowo rozsądnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kopertówki zrobiłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kopertówki Zosiu i piękne kwiatuszki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kopertówki :) Ciekawe co tam się tworzy w pracowni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki Zosiu :) A te kwiatuszki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosieńko, cudne kopertówki i nawet nie umiałabym wybrać najpiękniejszej. I jak zawsze perfekcyjna kompozycja.
    Dziękuję z przemiłą rozmowę i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kopertówki, oj z płytkami tez muszę zamówić bo coś czuję, że moje za chwilkę też pękną. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, pomysłowe kopertówki :) Świetna robota, ja również dzisiaj robiłam kopertówkę :) z kwiatami własnoręcznie robionymi, jak ogarnę zdjęcia to może jutro wrzucę na bloga ;) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kopertówki. Wiem jedną mam !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gebialnie sie prezentują :):):)

    OdpowiedzUsuń