"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 16 lutego 2019

275. Urodzinowe dwie.

Witam serdecznie
w sobotnie,
 ciepłe, prawie wiosenne popołudnie.

Od rana pracowałam nad kartkami urodzinowymi.
Dla starszego, bardzo pogodnego i lubiącego kolory
80-letniego pana.
Zrobiłam dwie.

Ta wydaje mi się nieco kobieca.
I według mnie kwiatek trochę za ciemny.



Zrobiłam przymiarkę z jaśniejszym kwiatem
i  mi się wydaje że całość jest wtedy mdła.


Tymczasem zostawiam bez poprawek.


Wykorzystałam papier Mintay by Karola Witczak "Dear diary".
Grafika jest piękna.

Druga kartka do wyboru
jest w innej kolorystyce choć 
elementy kompozycji pozostają podobne.



Jest też dominujący kwiat, wykrojnikowe listki i ptak na gałązce.
I biedronka na szczęście.

Forma kartki oczywiście przestrzenna!
Przekonałam się po raz kolejny jak trudno zrobić męską kartkę.

W poniedziałek będę wiedziała, 
która kartka bardziej spodobała się osobie zamawiającej.

Jak wiecie, z Ulą mieszkamy w tym samym mieście,
całkiem niedaleko.
Wczoraj umówiłyśmy się na pogaduszki.
Czas jak zwykle za szybko minął.
A tyle ciekawych tematów
 i rzeczy jest u Uli.
Oj! naoglądałam się Jej pięknych prac,
papierów,  przydasi, słoiczków z mediami
i stempelków,
haftów i hafcików.
Na pożegnanie Ula podarowała mi niespodziankę urodzinową
i upominek od zespołu DIY
za najlepszą kartkę (tę z sarenką) według mapki .




Mam jeszcze piękne tekturki ale zapomniałam ustawić do sesji zdjęciowej.

Ula.
Bardzo dziękuję za wszystkie piękne przydasie
 i za wspólnie spędzony czas.

Zabieram się teraz za sobotnie porządki
a wieczorem biorę się za igiełkę i xxxxx.

Wam też życzę twórczego, spokojnego wieczoru.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Zofiko


19 komentarzy:

  1. Obie piękne, kwiaty piękne... i kompozycje piękne. Gdybym miała dla mżczyzny wybrać, to tę drugą. I jeszcze ten jaśniejszy kwiatek. Super spotkanie i super przydaśki, fajnie mieć zakręconych znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartkę dla mężczyzny jest bardzo trudno zrobić. Tobie Zosiu wyszło to wspaniale. Mi też się udał dzisiaj zrobić kilka kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są piękne i gustowne,nie szkodzi że kwiatek ciemny pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie wersje :-) Widzę, że ta forma podpasowała ci Zosiu najbardziej :-) Gratuluję prezentów i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki Zosiu,bardzo eleganckie.Wspaniałe prezenty dostałaś ,widzę że też ten słodki notesik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki śliczniutkie, maiłabym wielki problem, którą wybrać, ale zdecydowałabym się chyba na pierwszą.
    Uwielbiam takie spotkania i te z korzystam kiedy mogę Można pogadać i czasami nauczyć się czegoś nowego. Piękne prezent dostałaś.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego sąsiedztwa to wam obu zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki wyglądają bardzo dobrze. Masz rację z ciemniejszy kwiatem lepiej. Jsk to miło mieć pokrewną duszę blisko. U mnie nie ma nikogo kto by się interesował rękodziełem więc zostaje internet.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne karteczki każda ma swój twój styl:)
    i super spotkanie na pewno do zobaczenia sobie powiedziałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosieńko, przepiękne kartki. Ja wybrałabym tą pierwszą i właśnie z ciemniejszym kwiatkiem.
    Zazdroszczę Wam spotkania...
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również dziękuje za nasze spotkanie :) I czekam na Twoje xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są piękne, pierwsza jest niesamowita, cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! A ja bym wybrała drugą:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zosiu świetnie sobie poradziłaś z tematem , bardzo fajne obie kartki, choć tak jak piszesz nie łatwo zrobić kartkę dla mężczyzny. Spotkania i pogaduszek trochę Wam zazdroszczę, ale jednocześnie cieszę się że miło spędziłyście czas. Prezenty dostałaś świetne !!!
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosieńko, obie kartki piękne i każda ma swój niepowtarzalny urok! takie spotkania z blogową przyjaciółką są bezcenne! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie wersje bardzo mi się podobają!! Ta forma przestrzenna jest bardzo efektowna!!
    Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe męskie prace i do tego ta niesamowita składaczkowa forma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zosiu, podziwiam szczerze męskie kartki!
    A spotkanie w realu to niesamowita sprawa.

    OdpowiedzUsuń