"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 14 grudnia 2018

259. Świąteczne, haftowane....

Witam serdecznie.

Po południu rozpoczynam porządki i przygotowania do świąt.
Pracowite dni przede mną. 
Plan wszystkich czynności zrobiłam.
Prace rozdzieliłam.
Dam radę.

Zanim to nastąpi,
zapraszam do obejrzenia moich kartek z wykorzystaniem haftów,
 które przez cały rok robiłam 

Sporo tych hafcików uzbierało się. 
Część wykorzystam  do zrobienia kartek,
kilka oprawiłam jako zawieszki i poleciały w świat.
Sporo podarowałam i tak zostało mi jeszcze parę. 
Pewnie już nie zdążę ich oprawić. 

Wyszywałam tylko podstawowe wzorki, nie robiłam dodatkowych hafcików.
Planowałam z niektórymi zrobić świąteczną 
serwetę,
 ale zrezygnowałam.
 Jak pisałam wcześniej zakupiona kanwa była nierówna,
 bombki wychodziły jajowate i zrezygnowałam z pomysłu.

Kartki z grudniowymi wzorkami wyglądają tak.








Kartka składana oczywiście wędruje do Ewy.http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/

Tworzymy kartki  przestrzenne

Wszystkie razem, które zdążyłam sfotografować przed wysłaniem rodzinie.


Bardzo podobał mi się motyw Świętej Rodziny,
 więc ponownie wyhaftowałam
 i powstały kolejne dwie kartki, 
które zanim zrobiłam zdjęcie zbiorcze poszły w świat.



A to kartki z hafcikami z poprzednich miesięcy.




Agnieszka zwróciła mi uwagę, że pominęłam w prezentacji hafciki lipcowe.
Zrobiłam z nimi zawieszki. 
Czemu nie pokazałam? Nie wiem. 
Czynię to teraz.





Wszystkie prezentowane kartki wędrują też do zabawy:

Choinka 2018


Nie zamęczyłam Was?
Agnieszko, Kasiu,  bardzo dziękuję za zorganizowanie zabaw.
Miło spędzałam czas z igiełką. 

Na dzisiaj tyle.
Zapraszam niedługo. 
Pokażę ostatnie tegoroczne kartki. 

Bardzo dziękuję za nadsyłane życzenia, pięknie wykonane Wasze kartki
 i załączane przydasie/ upominki.
Napiszę o tym osobno.

Zofiko




17 komentarzy:

  1. Zosiu, cudowne kartki i zawieszki, nie mogę się napatrzeć :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są wszystkie, bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, cudne te kartki i nawet dostrzegam wśród nich tę, która cieszy moje oczy na żywo. A zawieszki to takie małe cudeńka.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki i zawieszki powstały Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe mnóstwo fantastycznych prac :) niebieska składaczkowa kartka - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, przepięknie oprawiłaś swoje hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu cudowne Twoje hafty i ich zagospodarowanie. Świetna zarówno kartki jak i zawieszki. Jak dla mnie rewelacja , bo ja bardzo lubię Twój styl w kartkach. Niby skromnie ale zawsze na bogato.
    Buziaczki i pięknie dziękuję za cudowne prezenty, kartkę i życzenia. Wysłałam sms ale nie wiem czy dotarł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczności Zosiu...:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. droga Zosiu jak zawsze piękne i na najwyższym poziomie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne hafty i super pomysły

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne hafty teraz super masz bogate karteczki choć zawsze takie były teraz mają kropkę nad i:)
    dziękuję za wspaniałe prezenty i piękną składaczkową kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie wyszły znakomicie! Fajnie jest robić te karteczki przez cały rok, by potem było jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wykorzystane hafty:)))podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wykorzystałaś bombki. Kartki są cudne :).

    Cieszę się, że znalazłaś zaległe hafty :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu i ja Ci pięknie dziękuję za udział w choinkowej zabawie:)
    Stworzyłaś mnóstwo pięknych i inspirujących prac a to jest najwazniejsze.
    Serdecznie Cię zapraszam do kolejnej edycji...miło będzie gościć znajome twarzyczki :)
    K.

    OdpowiedzUsuń