"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 2 maja 2015

Dla Moniki ...

majowej solenizantki przygotowałam taką kartkę.
 

 

 
W pracy wykorzystałam stempelek z sentencją zakupiony w Agaterii
oraz papier z Altair Art.
 
Kartkę posyłam na wyzwanie:
 
Ponieważ użyłam stempelków,  nie użyłam żadnego wykrojnika a małe dziurkaczowe kwiatki zrobiłam sama, pracę zgłaszam do zabawy
zRęczna Robota.
 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
zofiko
 
 

16 komentarzy:

  1. super, Zofiko - jesteś pierwsza :) dziękujemy, faktycznie można stworzyć bogatą kompozycję bez użycia wykrojników!

    OdpowiedzUsuń
  2. upps poprawka ! jesteś druga, co nie zmienia faktu, że się bardzo cieszymy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zRęczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka i ten indygo mnie zaciekawił :) bardzo zRęcznie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wystemplowane i wycięte elementy tworzą Twoją kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Tyle miłych słów.

      Usuń
  7. Piękne kontrasty :-))) Słońce i niebo - prawdziwie letnie kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie kolorystyczne i śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Tak energetycznie. Takie zestawienie kolorów jest fantastyczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna i taka intensywna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

      Usuń