"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 24 listopada 2021

382. Świątecznie u mnie...

 Witam serdecznie wszystkich. 

Bardzo ucieszyły mnie Wasze odwiedziny i komentarze. Troszkę odkurzyłam mój blog. Zdradziłam go na rzecz fb. Ale dalej trwa i dobrze, że jest takie miejsce i ten piękny blogowy świat. Tu wszystko dzieje się wolniej, bez pośpiechu, w bardziej uporządkowany sposób, na zupełnie innym poziomie.

W poprzednim wpisie pokazałam efekty mojego świątecznego kartkowania. Dziś ciąg dalszy. 

I zabawa u Ani. To już 11 odsłona. 

http://iwanna59.blogspot.com/2021/11/kartki-wg-mapki-podsumowanie.html

Moje kartki do listopadowych wytycznych i do mapek wyglądają tak:




Jest kolor czerwony, motyw kratki i moja interpretacja mapek.


I kartki z zaległych miesięcy: 

Czerwiec: brązowy i motyw deski




Lipiec: koronka i żółty
(tu nieświąteczne, okolicznościowe kartki)



Foamiranowe , żółte kwiaty od Agnieszki Iwony z facebookowej wymianki.

I  takim sposobem u Ani wyszłam chyba na prostą. Ale muszę jeszcze sprawdzić, czy mam kartki z całego roku. 

Świąteczne kartkowanie u mnie trwa. A u Was?

Do zobaczenia wkrótce, będzie znów świątecznie.
Zofiko




14 komentarzy:

  1. Zosiu nie musisz już sprawdzać, miałaś zaległy tylko czerwiec i lipiec a teraz jesteś już na prostej !! Kartki wyszły Ci rewelacyjnie to jedna to ładniejsza a już te listopadowe to rewelacja !! Ta lewa mapka od zawsze mi się kojarzyła z bombka i prawie wszyscy ją mają :-) Zresztą wszystkie Twoje kartki są rewelacyjne!! Masz do nich niewątpliwy talent!!.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie a zwłaszcza nadrobienie zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki robisz Zosiu.Też twierdzę że masz talent -gratuluję takich zdolności !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ci wyszły wszystkie kartki. Te Bożonarodzeniowe w szczególności. Chociaż na tych żółtych podziwiam też kwiaty z foamiranu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, wspaniałe kartki, jak zawsze zachwyca mnie idealna kompozycja każdej z nich.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne Zosiu, bardzo efektowne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki pięknie wyglądają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace Zosiu i jaka różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu prześliczne karteczki. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają :) Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza z życzeniami zdobi mój warsztat twórczy :)piękne czerwień wspaniale zdobi świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń