"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 15 listopada 2017

208. Kartka dla Inki...

inspirowana kolędą.

Witam serdecznie Was i nową obserwatorkę mojego bloga,
Natalię F.


Przez chwilkę mnie tu nie było,
bo pochłonęły mnie szydełkowe śnieżynki i lampioniki.
Ale o tym przy innej okazji.

Dziś chcę Wam pokazać kartkę ,
którą zrobiłam dla Inki, na listopadowe wyzwanie.
Inspiracją miała być kolęda" Do szopy hej pasterze".

Pocięłam papier DeaArt "Hej kolęda, kolęda",
który ma nadrukowany tekst tej właśnie kolędy.
Dodałam trochę papierów ze Studia 75.

Skoro szopa, to papier w deseczki pięknie mi tutaj pasował. 
Tekturka ze sklepu Misiek i kilka aniołków dziurkaczowych 
uzupełniają kompozycję tej składaczkowej kartki. 
Taką formę zaproponowała nam w tym miesiącu  Ewa.






Z tyłu zrobiłam kieszonkę na życzenia.


A oto ten papier, o którym wspominałam wcześniej.

Posyłam więc kartkę do Inki, 

Święta na okrągło

ale również do Ewy

Tworzymy kartki przestrzenne

Moja pracownia otwarta, 
biegnę ciąć następne papiery.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie. 
Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny
 i wiele miłych komentarzy pod wpisem ze śnieżynkami. 

Zofiko







16 komentarzy:

  1. Zosieńko, kartka jest prześliczna i pełna świątecznego uroku. Bardzo podoba mi się pomysł na aniołki fruwające pomiędzy fragmentami kolędy.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ,świąteczna kartka . Cudna tekturka ,kolory i latające aniołki :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest :) papier uroczy akurat na taka okazję :)Powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, jestem oczarowana Twoją kartką! Wszystko mi się w niej podoba. Kolory i kompozycja. Istna uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta forma kartki świetnie wpasowała się w Twój wybór szopki. Kartka zimowo-świąteczna, radosna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu i kolejna przepiękna kartka u Ciebie . Świetne papierki , swoja droga nawet nie wiedziałam że jest taki papier z nadrukowaną kolędą . I bardzo mi się podoba pomysł z tymi pociętymi paseczkami z tekstem kolędy.
    Świetnie sobie poradziłaś z obiema zabawami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyszła!!! Motyw deseczek super się tu prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś zaprojektował ten papier do naszego wyzwania! I Ty go użyłaś Zofiko, trafność i interpretacja urzeka mnie i Rogaty oczy przeciera,m bo nie wierzy, że tak ładnie można wszystko ze sobą połączyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka. Jeszcze nie robiłam takiej rozkładanej. Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! I świetnie wykorzystałaś papier nawiązujący do kolędy i wyzwania. Dawno mnie tu nie było, ale wracam z przyjemnością. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna i pomysłowa karteczka!!! Brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna karteczka:) Dziękuję za miłe powitanie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wchodząc, do Ciebie już wiem,że zobaczę piękną dopracowaną karteczkę. Mam przecież już kilka twoich kartek :-)

    OdpowiedzUsuń