"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 21 kwietnia 2021

370. Ach te ścinki, ścineczki ...w kwietniu.

 Witam serdecznie wszystkich bardzo ciepło i wiosennie.

Do mnie w końcu zawitało słonko, trawa zazieleniła się, kwitną mirabelki, kwiaty na przyblokowych rabatkach a pąki na kasztanowcu przed oknem coraz pełniejsze.

Cieszę się, że pomimo mojej  mniejszej aktywności tutaj na blogu zaglądacie do mnie, komentujecie, zostawiacie ślad swojej obecności. Może z nastaniem wiosny wena przypłynie i będzie mi sprzyjać tworzeniu i blogowaniu.

Jak mówi tytuł dzisiejszego wpisu chciałam podsumować marcowe porządki w ścinkach.

Ścinki razem ze mną porządkowały i wykorzystywały 

Ania

http://iwanna59.blogspot.com/2021/03/swiateczne-kartki.html


Bogusia


Mięta


Mirosek

Bardzo dziękuję za Wasz udział w zabawie. Podobają mi się Wasze prace.


Poprzednio poprosiłam Was  o  uporządkowanie ścinków z motywem kwiatów.

Teraz,  proszę Was o zrobienie z nich bardzo kwiecistej, radosnej, wiosennej pracy.

Ja tradycyjnie zrobiłam kartki. Bo bardzo lubię je robić a te, które pokazuję jako inspiracje już powędrowały do adresatów. 

Dzisiaj wykorzystałam nieco większe kawałki papieru

 ale mniejsze niż 1/4 arkusza papieru scrapowego.





Zapraszam do zrobienia kwiecistych prac do 20 maja. Proszę zgłosić prace w komentarzu.

A przy okazji wyszukiwania kwiecistych ścinków 

odłóżcie paski papieru scrapowego, które jako gratisy otrzymujemy przy okazji zamówień.

 Przydadzą się w maju. 


Poprzednio wspominałam, że wyjeżdżam na parę dni. Tak. Miniony tydzień spędziłam w rodzinnych stronach.  Ale pobyt tam tym razem nie należał do udanych. Wprawdzie zaplanowane prace remontowe w rodzinnym domu zostały wykonane ale pogoda nie dopisała. Deszcz, śnieg, zimno, wiatr nie sprzyjał spacerom po okolicy, pracy w ogrodzie i spotkaniom z rodziną i znajomymi (niektórych dopadł covid).

Większość czasu spędziłam pod kocem z książką. Z radością więc wróciłam do mojego ciepłego domu i przytulnego kącika. 


Dzisiaj tyle. 

Pora nadrobić zaległości w niektórych zabawach i odwiedzić Was na Waszych wspaniałych blogach.

Pozdrawiam serdecznie.

Zofiko




18 komentarzy:

  1. Fajnie Zosiu,że już jesteś :) Teraz trzeba te kwiatowe ścineczki pozbierać, troszkę ich jest, więc coś z nich powstanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, tutaj moja karteczka: https://kordonkowy.blogspot.com/2021/04/scinki-scineczki-kwiatowe-u-zosi.html
      Dziękuję za drugą wersję, Twoich kilka slów o sobie :)

      Usuń
  2. Z niedowierzaniem patrzę, że takie piękne kartki można zrobić ze ścinków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne kartki powstały i te w zieleniach i te nowe kwiatowe Twoje. Moja kwiatowa też już gotowa, czekała tylko na ten post :-). Zosi bardzo i się podoba że podajesz od razu temat na przyszły miesiąc. Wiem przynajmniej czego mam szukać :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Zosiu tu znajdziesz moją kolejną kartkę
      http://iwanna59.blogspot.com/2021/04/kartki-kwietniowe.html

      Usuń
  4. witaj Zosiu:)
    gdzieś mi sie pogubił banerek ,...ciekawe czemu zniknął/jak pozwolisz podciągnę ostatnie marcowe ścinki i kwietniowe w jednym/oj gapa gapa /tyle się dzieje mam nadzieje ,że też ruszyłaś na działeczkę :)
    pomału zaczyna się praca tu i uwdzie :)buziaki przesyłąm u ciebie jak zawsze świetne robótki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam całe pudło ścinek, ale tylko je przewracam i ciągle zaczynam nowe papiery. Chyba w końcu muszę usiąść i coś z nich podziałać. Piękne prace zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, ścinkowe prace Zosiu. Takie tworzenie zawsze jest bardzo kreatywne. Uściski Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosieńko, zielone kartki są takie wiosenne. I ogromnie mi się podobają Twoje kwiatowe inspiracje.
    Wiosna jest wspaniała!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kwiatowe kartki:)
    Ooo.. Ania już swoje kwiatowe zadanie zrobiła.
    Gdy ja zrobię też dam znać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki sa zachwycające, aż trudno uwierzyć, ze wykorzystałaś ścinki.Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace! Fajne pomysły na wykorzystanie pozostałości niewykorzystanych papierów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wykorzystałaś ścinki. Piękne kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kartki dziewczyn jak i Twoje ścinkowe propozycje! miejmy nadzieję, że wreszcie zawita prawdziwa i ciepła aura. Pozdrawiam serdecznie Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wykorzystałaś ścinki!!
    Super karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam recykling :)
    świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja praca z kwiatowych ścinek :) Zapraszam
      https://mirosek.blogspot.com/2021/05/kartka-okolicznosciowa-dzien-nauczyciela.html

      Usuń
  15. Cudne prace powstały marcowych scinek, ciekawa jest jakie zostaną stworzone w kolejnych miesiącach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń