"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 6 kwietnia 2021

368. Cztery tagi.

 Witam poświątecznie. 

Obudziłam się dość wcześnie, wyjrzałam przez okno a tu... zamiast wiosny zima. Wokół pełno śniegu.

 I w takim wielkanocno-zimowym nastroju zrobiłam kartkę dla Inki.

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2021/03/12-tagow-w-2021-roku-marzec-kartka.html


 Z czterema tagami, bo tyle tagów minimum musiało znaleźć się na kartce. I utworzona z nich układanka.



Papiery Altair Art "Festive Bells".

Dzisiaj króciutko. Więcej następnym razem.

Pozdrawiam.

Zofiko


11 komentarzy:

  1. Piękne tagi. Zima na całego, u nas też co chwilę pada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudowne tagi ❤❤❤. Od razu widac, kto jest glownym bohaterem w tej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) Zima nie odpuszcza.U nas dziś co chwilę sypie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko, kartka przepiękna i idealnie wpasowała się w pogodę. U mnie też śnieg.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna kartka Zosiu, wyszło ślicznie!
    Przesyłam cieplutkie, poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu cudnych użyłaś papierów a kartka rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, bardzo świątecznie. Te papiery mają świetną grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca!Tylko podziwiać! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie sobie poradziłaś i wykonałaś śliczną kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, pięknie poradziłaś sobie z tematem 🥰

    OdpowiedzUsuń