"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

niedziela, 11 kwietnia 2021

369. Jeszcze o Wielkanocy.

Witam serdecznie wszystkich w poświątecznym i wiosennym nastroju.
Na początku tego wpisu 
dziękuję, dziękuję, dziękuję 
wszystkim osobom, 
które w różnej formie nadesłały mi życzenia świąteczne.

Dziękuję za życzenia i piękne kartki
Basi N. Agnieszce Sz, Annie K, JaninieS


Ewie G, Ani I, Basi P

Violi

Lence, Małgosi X

oraz Reni za kartkę, chustecznik, słodycze i przydasie.
Dziękuję za smsy i e-maile oraz życzenia w komentarzach i na fb.

Świąteczny czas przeminął, zostały wspomnienia 
i zdjęcia pamiątkowe do rodzinnego albumu. 
Tu moje skromne dekoracje wiosenne.
(W przedpokoju podświetliłam mini lampkami choinkowymi).


Zapomniałam w tym roku wysiać trawki wielkanocnej 
ale zerwane gałązki pięknie rozkwitły.




W drugiej części tego wpisu 
chciałam pokazać Wam kartki zrobione na zabawę u Ani.http://iwanna59.blogspot.com/2021/04/podsumowanie-marcowych-kartek-zabka.html
do kwietniowych wytycznych.




Jest kolor zielony i są guziczki jako środki kwiatów.

Na koniec jeszcze ogłoszenie.
Dla osób, które przyłączają się do mojej zabawy ze ścinkami
 przedłużam czas na zrobienie prac do 20 kwietnia.


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
 Pojawię się tu po 20 kwietnia.
Wyjeżdżam na kilka dni, będę tylko korzystała z internetu przez telefon. 

Zofiko

11 komentarzy:

  1. Zosi miłego pobytu gdzie tam jedziesz :-) Super prezenty i kartki dostałaś na Wielkanoc. Fajne też miałaś dekoracje w domu. Ale mnie oczywiście najbardziej urzekły karteczki na moją zabawę. Są cudne i super, że umieściłaś na nich wszystkie wytyczne. Podobają mi się bardzo !!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki zrobiłas i dostałas :)miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, podziwiam Twoje kartki i piękne dekoracje.
    Udanego wyjazdu, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki wykonałaś. zieleń zawsze kojarzy mi się z wiosną i świętami wielkanocnymi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są Twoje karteczki. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki jak zwykle prześliczne. Dekoracje i kartki, które otrzymałaś, też zasługują na uznanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, wspaniały świąteczny klimat! a kartki jak zawsze piękne! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, radosne karteczki i dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje były i karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki dostałaś i super są Twoje kartki na wyzwanie kwietniowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń