"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 2 lipca 2020

327. Lipiec i chabry.

Witam serdecznie.

Miałam wpaść tu jeszcze w ostatnim dniu czerwca, 
by pokazać Wam albumik jaki zrobiłam ostatnio,
 ale może uczynię to przy innej okazji.

A dzisiaj pokażę
 dokończoną przed chwilką 
kartkę z wiankiem chabrów.



Jest też niebieska ramka i przewaga koloru niebieskiego.
Do wianka wkradły się czerwone maczki
 i inne kwiatuszki aby ten wianek trochę ożywić. 
Myślę, że Ania przymknie oko na nie.



Wykorzystałam piękny papier z chabrami z kolekcji 
"Bezkresne łąki" z Paper Heaven.

Z mojego ostatniego wyjazdu na działkę przywiozłam 
mały bukiet różnych polnych kwiatów. 
Chabry również tu się znalazły.


Lipiec i sierpień to dla mnie czas zamkniętej pracowni.
Na wakacyjny urlop powędrowały przydasie i papiery.
Czego nie zrobię w wakacje na pewno nadrobię w późniejszym terminie.

Wyciągnęłam natomiast kanwy, muliny, szydełka, włóczki.
Moje ręce nie będą bezczynne.

Będę tu wpadać by pokazać 
nie opublikowane a zrobione w maju i czerwcu prace.
Zapraszam więc.

I jeszcze przypominajka:
na blogu

jest ogłoszony konkurs

Motywem przewodnim są muszelki.
Może ktoś się skusi i zrobi piękną, letnia pracę?

Bardzo dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i serdeczne słowa.
Pozdrawiam.

Zofiko



14 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba - jest przeurocza! Dobrze, że dodałaś dodatkowe kolorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, śliczna kartka z chabrami, a inne polne kwiatuszki bardzo tu pasują.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka chabry to wspomnienie wakacji i wianków plecionych z tych cudnych kwiatów, Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna chabrowa karteczka! Sama jestem ciekawa czy uda mi się wytyczna na ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie Zosiu! Kartka jest bardzo delikatna, taka letnia i sielska, rameczka dodaje jej subtelnej elegancji.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ukwiecona karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chabrowa kartka, dodatek maków ożywił te chłodne kolory :-) Masz chabry na działce? Muszę sobie też posiać, bo brak mi niebieskich akcentów na działce. mam tylko ostróżki.pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczka jest cudowna1 Juzpodziwiałam na fb. Wiesz,ja zawsze chabry robię niemalże granatowe, a te kolorki, które wykorzystałaś, sa świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu cudna ta chabrowa karteczka, Wianuszek jest rewelacyjny. Zazdroszczę Ci tej organizacji. U mnie zamknięcie pracowni nie wchodzi w rachubę. Muszelkowy konkurs mam na uwadze, ale czy coś z niego wyjdzie czas pokaże,
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka przesliczna, jeszcze piękniejszy bukiet z polnych kwiatów.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie te chabry wyglądają, bardzo mi sie podoba ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chabrowa łąka :)

    OdpowiedzUsuń