"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 10 kwietnia 2019

284. Urodzinowych kilka.

Witam serdecznie
i baaaaardzo dziękuję
za liczne odwiedziny
oraz wiele, wiele miłych komentarzy pod poprzednim wpisem.

Dzisiaj nie pokażę kartek świątecznych
ale 
urodzinowe, które ostatnio zrobiłam.

Najpierw kartka, którą przygotowałam dla blogowej koleżanki.
Kto odgadnie do kogo powędrowała?

 


Kartkę zrobiłam według przestrzennej formy 
zaproponowanej przez Ewinkę w wyzwaniu 10.

Tworzymy kartki przestrzenne

Poniżej kolejne dwie kartki urodzinowe 
i tu również wykorzystałam przestrzenne formy.
Bardzo je polubiłam i myślę, 
że jeszcze będą się tu pojawiać,
 bo od razu przygotowałam kilka baz.
Tak na zapas.










Wykorzystałam różne papiery z różnych kolekcji.

I na koniec moje hafciarskie poczynania.
Ciąg dalszy róży.
Niewiele xxx przybyło. Ale coś jest.

Było:
Jest.

Haft kieruję do Ani na zabawę

Nowy haft na Nowy Rok

Moja pracownia zamknięta. 
Zakończyłam sezon wielkanocnych robótek.
Teraz pora pomyśleć o świątecznych porządkach.

Pozdrawiam wszystkich.
Dziękuję za kartki, które do mnie przybywają, 
ja też kilka wysłałam.

Zofiko



24 komentarze:

  1. Przwestrzenne karteczki przepiękne ,oj chciałoby się taka dostać.
    Piękny wzór wybrałaś ,już sobie wyobrażam jaki piękny obraz powstanie.
    Pozdrawiam już świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te przestrzenne karteczki , a ja wiem do kogo trafiła bo się Ulcia pochwaliła :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki.
    Przestrzenne kartki po kursie na fb zaczynają do mnie przemawiać tzn podobają mi się bardzo, ale gdy mam sama zrobić bazę ;-(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudne ta pierwsza z igiełką pomysłowa:")
    dziękuję serdecznie za kartkę z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, takie bajkowe, bardzo pomysłowe i z charakterem. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest przepiękne a kartki przestrzenne rewelacja, pomysłowe, pięknie ozdobione, słowem super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te składaczki, Zosieńko, a pierwszy pewnie do Uli trafił:)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu kartki są śliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza karteczka mnie powaliła- jest PRZECUDNA! Igiełka, xx i kuleczki...czyżby dla Ulci? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, jak zawsze piękne kartki zrobiłaś :)
    Dziękuję za kartkę wielkanocną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przestrzenne kartki wyglądają zjawiskowo a haft.. . No cóż. Kocham go miłością nieodwzajemnioną więc podziwiam u Was i aż japa mi się śmieje do tych cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki Zosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki!!! Kartki przestrzenne są wyjątkowe! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne! A pierwsza powędrowała mysle ze do Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace , te składczkowe formy bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu cudowne twoje przestrzenne kartki , ta dla Uli szczególnie. Piękne kolorki i świetne dodatki.
    Pomysł z bazami na zaś bardzo mi się spodobał, Może i ja tak zrobię.
    Postęp w hafcie choc niewielki ale już widać że będzie cudny obrazek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ach, cudne są Twoje karteczki Zosiu! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne składaczki :-) Zachwyciły mnie kolorami i wspaniale dopasowanymi elementami :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja najpiękniejsza!!! Super karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki rewelacyjne! Po prostu ślicznie wyszły te przestrzenne formy. A zwłaszcza ostatnia bardzo mi się podoba:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń