"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 12 grudnia 2017

215. Dla Ani kartki grudniowe...

"na bogato".

Witam serdecznie.

Dzisiaj ostatnia, grudniowa odsłona 
moich kartek dla Ani.


W tym miesiącu tematy zaproponowała i inspirowała nas
Natalia prowadząca bloga 

Kartka 1. 
Boże Narodzenie: Prezenty pod choinką.

Do tego tematu zrobiłam dwie kartki.

Przestrzenną, składaną  według wytycznych Ewy
http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/11/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-2.html,
recyklingową
z bardzo ładną choinką i prezentami pod nią,




 oraz
kartkę z tekturką i kwiatem z foamiranu (dostałam go w jakiejś wymiance).



Kartka 2. 
Okolicznościowa: Zima w ramce lub za oknem.

Podobną pudełkową karteczkę już robiłam.
Dzisiaj pokazuję kolejną
i etapy jej powstawania.
Zimowa grafika pochodzi z ubiegłorocznej wymianki,
wykrojnikowe drzewka od Basi
http://barbaratoja.blogspot.com/,
foamiranowy kwiat własnoręcznie zrobiony.







Kartka 3. 
Wielkanoc: Kurczak w koszyczku.
Ten temat pominęłam, ale powrócę do niego wiosną
 przy robieniu kartek wielkanocnych.

Kartka 4. 
Boże Narodzenie: Dzwoneczki.

Kartka bardzo bogata. Wszystko co miałam przykleiłam tu.
W roli głównej tekturkowe i metalowe dzwoneczki.
Jest też kwiat z foamiranu samodzielnie robiony.

Ta kartka stała się inspiracją do ozdobienia torby 
dla Artemysz w wymiance toreb świątecznych u Inki.
https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/11/wymiana-pena-swiatecznych-rogatych.html
Torbę pokazałam w poprzednim wpisie.





I wszystkie kartki razem.


Aniu, to była świetna, całoroczna zabawa.
Czasem brakowało czasu i weny
 ale dałam radę zrobić kartki z wszystkich miesięcy.
Miałam ich wielki stosik.
Część już poleciała w świat i cieszy oczy odbiorców.
Kolejne będą wysłane jeszcze w tym tygodniu.
Dziękuję.

Słowa podziękowań kieruję również do wszystkich Projektantek,
 które co miesiąc inspirowały ciekawymi i oryginalnymi tematami.
Dziękuję.

Teraz czekam na kolejną edycję zabawy.

Pozdrawiam wszystkich najserdeczniej jak umiem.
Ciesze się, że mnie tu odwiedzacie
i pozostawiacie miłe słowa w komentarzach.

Zofiko


13 komentarzy:

  1. Fantastyczne :) Ciekawe kompozycje!!!
    Kwiat przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu to ja Ci dziękuję za całoroczne udział w ojej zabawie. Było mi bardzo miło gościć Cię co miesiąc na swoim blogu.
    Twoje kartki podobały mi się zawsze , mają to coś co sprawia ze są jedyne i niepowtarzalne.
    Piękny ten składaczek z choineczką , pomysł i wykonanie kartki pudełkowej z oknem rewelacyjny a grafika śliczna. Dzwoneczki na bogato też są piękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności same ten składaczek z choinką cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, kolejne kartki, obok których nie da się przejść obojętnie. Są wspaniałe! Szczególnie zimowe okienko mnie zachwyciło.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, a ja jak zwykle jestem oczarowana Twoimi kartkami! Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne karteczki , trudno wybrac faworytke, kazda ma w sobie to cos wyjatkowego ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, kartki są piękne i takie różnorodne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są prześliczne i robią ogromne wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne i wyszukane karteluszki! I każda tak pieknie dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kartki Zosiu! Zwłaszcza ta z okienkiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń