"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 21 listopada 2017

209. Ośnieżone domki dla Uli.

Witam serdecznie.

Na listopadowych kartkach w zabawie u Urszuli,
 panuje zima wraz z pięknie ośnieżonymi domkami. 
Domki małe, duże, wyklejane, haftowane....

W swoich przydasiach wyszukałam piękną
grafikę
 otrzymaną w ubiegłorocznej wymiance 
i to ona jest w roli głównej na tej kartce.
Są ośnieżone domki, drzewa, pięknie wystrojona choinka. 
Dokleiłam tylko małą, dziurkaczową  gwiazdę betlejemską.


Od razu skojarzyła mi się ze słowami kolędy "Cicha noc". 
a zimowy papier z Galerii Papieru bardzo mi tutaj przydał się.





W zaciszu mojego pokoju-pracowni powstała 
jeszcze jedna kartka
z zimowym domkiem.
Tu wykorzystałam tekturkę ze sklepu Misiek,
 piękny, wytłaczany, zimowy krajobraz otrzymany od Basi,
 której bardzo dziękuję.

oraz własnoręcznie zrobiony kwiat poinsecji.
Ozdobny szlaczek wycięłam dziurkaczem brzegowym.
Na bocznej ściance 
zostawiłam miejsce na wklejenie świątecznych życzeń.





Nie przewidziałam tylko jednej rzeczy.
 Urok  zimowego krajobrazu jest widoczny tylko wtedy, 
gdy pada na niego światło. 
Zastanawiałam się, czy nie podmalować trochę akwarelą. 
Zrezygnowałam, żeby nie popsuć pracy.
Z pomocą przyszła mi malutka lampeczka.
 Podświetliłam i według mnie całkiem nieźle to wygląda.
Szczególnie wieczorem.

I obie kartki razem.


Kartki są przestrzenne, 
zgodne z formą zaproponowaną w tym miesiącu przez Ewę.

Posyłam je na wyzwanie do Uli i do Ewy.




Tworzymy kartki przestrzenne

Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny.
Miło mi, że podobają się Wam moje prace
 i dajecie temu wyraz w komentarzach. 

Teraz idę szukać konika na biegunach, cukrowej laseczki,
przebiśniegów i słońca. Oj! nie będzie łatwo.

Kartki dla Ani trzeba mi jeszcze zrobić.
Aktualne i te zaległe jeszcze z wakacji.
Zaglądajcie więc  tu do mnie. Niedługo pojawią się. 

Życzę wielu pomysłów na Wasze świąteczne kartki.

Zofiko




16 komentarzy:

  1. Zosiu jestem zauroczona twoimi kartkami , Jejku są cudowne. Masz niesamowite pomysły . Zestawienie ciemnej zieleni z bielą było strzałem w dziesiątkę ta kartka jest obłędna.
    Buziaczki i czekam na Twoje cuda w mojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne kateczki :)
    zawsze jestes dla mnie inspiracją do dalszego działąnia podglądam zachwywcam się wciąż ...te składaczki sa urocze ,musze takie w końcu zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są prześliczne :) Muszę i ja w końcu spróbować tej formy karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba składaki wspaniałe, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, w Twoich kartkach jest coś, co mnie zawsze zachwyca i jednocześnie wzrusza. I tym razem się nie zawiodłam - kolejna porcja estetycznej uczty dla oczu i serca.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obie wersje składaczka ,pejzażyk nocno-zimowy a w drugiej pięknie przystrojona bombka i pejzażyk w bieli :-D Widzę ,że Tobie kolejna forma też świetnie podpasowała :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, bardzo nastrojowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym dostać taką kartkę, wraz z białą gwiazdą betlejemską w doniczce :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Są takie.... Twoje - pięknie zdobione, z gustem, z umiarem. Świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki! Cudny jest ten zimowy krajobraz, a druga z poisencją - bajeczna! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne... po prostu brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu, cudne kartki:) poszukaj tej weny i dla mnie, bo ostatnio gdzieś sobie poszła...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kartki! Przepięknie wszystko zrobiłaś :DDD. Bardzo mi się podobają Twoje kartki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale swietne prace! I kolory i pomysły, ach no przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosiu jakie piękne kartki do mojej zabawy i to jeszcze dwie :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń