"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

sobota, 28 lutego 2015

Życzę Ci...

To kolejna kartka przygotowana na imieniny, tym razem dla marcowej solenizantki.
Tło do tej kartki wykonałam samodzielnie.
Jeden arkusz kartonu formatu A4 zmoczyłam a następnie pomalowałam farbami. 
Pozostawiłam na chwilę do wyschnięcia. 
Wilgotny jeszcze papier zgniotłam, rozprostowałam i pochlapałam  złotą farbą
w sprayu. Poczekałam do całkowitego wyschnięcia. Tak przygotowany papier przycięłam do formatu kartki i przykleiłam do bazy taśmą dwustronną. Ozdobiłam kwiatem samodzielnie wykonanym, listkami, wstążką, tiulem. Dodałam napis. 
Myślę, że kartka spodoba się osobie, której zamierzam wręczyć.



5 komentarzy:

  1. Świetne to Twoje tło wyszło! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocza, a jej tło ciekawe, przyciąga uwagę :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki są piękne i tak stylowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna baza Zosiu, karteczka wygląda wspaniale i nietuzinkowo!
    Dziękuję za link i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń