"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 31 maja 2022

395. Skrzaciki, rumianki, niezapominajki.

 Witam w ostatnim dniu maja.

Jak ten czas leci. W maju niewiele zrobiłam bo uparcie haftuję i chcę do końca czerwca ukończyć duży haft, o którym wspominałam poprzednio. Poza tym sezon działkowy nie sprzyja robótkom.

 Ale i tak udało mi się dokończyć kolejnego, mojego małego skrzacika,  z myślą o zabawie u Kasi Choinka 2022.



Tak jak i skrzacik z ub. miesiąca ten zeszyty jest w kształt prostej choinki i może być albo zawieszką albo ozdobą na piku. Tył haftu to czerwony atłas. Tutaj oba pozują w rumiankach zerwanych na łące.
W przyszłym miesiącu pojawią się ich kolejni koledzy.
 


Skrzacik bierze też udział w zabawie u Uli na fb w pozbywaniu się ufoków.



Kolejna zabawa, której biorę udział to całoroczne zmagania z mapkami u Ani.


Nie mogłam opuścić tej zabawy, bo bardzo ją lubię.
Zgodnie z mapkami przygotowanymi na maj, zrobiłam kartkę z niezapominajkami i kartkę z różowymi, wycinanymi kwiatami. 



Karteczki wędrują do pudełka ale chyba niedługo tam poleżą, bo w czerwcu mam kilka okazji imieninowych więc na pewno będą wręczone solenizantkom.


Kasiu, Aniu, dziękuję za doping. Bez Was nie powstałyby te prace.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
Zapraszam ponownie w czerwcu.

Zofiko

PS. Chciałam powędrować do uczestników zabawy, pooglądać prace i skomentować ale blogger odmawiał. 


 

8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, a skrzaciki pierwsza klasa. Podobają mi się bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są te skrzaciki, ślicznie wyglądają. Karteczki bardzo ładne, wspaniale ukwiecone. Serdeczności Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu dziękuję za dwie super karteczki i za udział w mojej zabawie. Skrzaciki do zabawy u Kasi też są super i fajnie że je zdążyłaś zrobić.
    Dziwne jeszcze nigdy mi bloger nie odmówił komentarza, co najwyżej trafił on do SPAMU.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki i przesłodki skrzacik:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace Zosiu. Może Twoje komentarze trafiły do spamu lub oczekują na zatwierdzenie przez właściciela bloga. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki przepiękne, takie kolorowe i z cudnymi kwiatami! A ozdoby ze skrzacikami wyszły super, to będzie prawdziwa ozdoba mieszkania na święta.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze gdy do Ciebie wchodzę to jest co podziwiać. Kartki śliczne a hafciki pięknie będą zdobić świąteczny dom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń