"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

czwartek, 30 czerwca 2022

396. Upał i kartki z kawą na różowo.

Nie lubię takich upałów, nie znoszę. 

No ale jak lato to i taka pogoda musi być. Jakoś przetrwam do jesieni.

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia kartek do mapek w zabawie u Anny

http://iwanna59.blogspot.com/2022/06/kartki-wg-mapki-podsumowanie-maja-zabka.html



oraz Uli

https://kulskowo.blogspot.com/2022/06/987-przepis-na-co-mi-w-duszy-gra.html



Myślę, że w obu zabawach spełniłam wytyczne.  U Ani starałam się w miarę dokładnie dostosować kompozycję do mapek

 a u Uli dominuje kolor różowy, jest coś wykrojnikowego i półperełki.

 Reszta to dodatki uzupełniające kompozycję czyli wycinane elementy i gaza.



Pocięłam papiery Altair Art "Summer Morning".


Życzę Wam dobrego letniego odpoczynku w przytulnym, chłodnym miejscu 

a ja pomimo tak wysokiej temperatury

 szykuję się na działkę. 

Jadę ze sporą  ilością wody w butelkach by poratować  rośliny a i ptaki, owady, 

które goszczą tam u mnie.

Susza ogromna, deszcze omijały moją działkę.

Zofiko








9 komentarzy:

  1. Zosiu super kartki , ja też połączyłam obie zabawy, z tym ze zrobiłam tylko jedną różową kartkę.
    U nas co prawda dwa dni temu była burza i rośliny podlane, ale upałów też nie cierpię zwłaszcza takich. Nic mi się nie chce i siedzę sobie w domu. Wystawiam noc tylko rano i wieczorem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Różano i różowo, jak u mnie!:) Śliczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosieńko, śliczne kartki, bardzo podoba mi się kompozycja z zegarem na pierwszej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słodko :) Urocze karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne karteczki Zosiu! u nas też bardzo sucho i upalnie:))

    OdpowiedzUsuń