"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 7 grudnia 2021

383. Dalej świątecznie...

 Witam, witam grudniowo...zimowo... śnieżnie. 

Pięknie mam za oknem. Tak jak lubię. Ośnieżone drzewa, zaśnieżone klomby, trawniki. Tylko nie bardzo rozumiem, dlaczego mój mąż rano tak narzekał (hihihihi).


U mnie nic nowego. Dalej tnę świąteczne papiery, układam dodatki i skrapki....komponuję, kleję...wielki bałagan panuje na biurku. Z trudem wchodzę do pokoju, bo podłoga też uczestniczy w moich świątecznych robótkach. Kot przeciska się pomiędzy maszynką i pudłem z papierami szukając swojego ulubionego miejsca na łóżku (na szczęście pamiętam, by tam nic nie położyć).

Ze stosu przydasi wybrałam te, które pasowały do wyzwania u Ani i zrobiłam trzy kartki.

https://iwanna59.blogspot.com/2021/11/kartki-wg-mapki-podsumowanie.html




Jest szaro, srebrnie, mgliście z połyskującymi cekinami i gwiazdkami na papierze. Zgodnie z wytycznymi Ani i mapkami.


Aniu, bardzo dziękuję za organizację zabawy, wytyczne, mobilizację do twórczego działania. 
I choć z czasem było różnie i nie zawsze byłam terminowa dałam radę. I miałam stosik kartek różnych "na zapas" przez cały rok.

 Oczywiście, w przyszłym roku bawię się z Tobą dalej.

Kartki robię w hurtowych ilościach. (Nie sprzedaję). Są załącznikiem do życzeń i drobnych upominków.
Te wręczę osobiście moim najbliższym szkolnym koleżankom.


Te są przygotowane do wysłania rodzinie i znajomym. 


Około 30 oddałam już na cele charytatywne.

Potrzeba mi jeszcze kilka więc ten tydzień będzie dalej robótkowy. 
Ah!  Mikołaj przyniósł mi 3 nowe wykrojniki więc z radością dalej tnę i kleję.

Pozdrawiam wszystkich Was bardzo serdecznie. 

Zofiko





11 komentarzy:

  1. Zosiu i co ja mogę biedna. Cudne są te Twoje kartki wszystkie, nie tylko te na moją zabawę, Używanie podłogi to niezły pomysł i chyba też tak zrobię :-).
    Wszystkie Twoje kartki mi się niezmiernie podobają a już szczególnie te na moją zabawę . Dziękuję Ci pięknie za cały rok zabawy i Twój w niej udział. Cieszy mnie ogromnie że i w przyszłym roku mogę na Ciebie liczyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, tyle kartek i do tego wszystkie zachwycają i za serce chwytają. Podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurka ale ich zrobiłas , całe stadko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe dopracowane podziwiam niezmiennie:)a mikołaj jeszcze nie skończył rozdawania upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za fantastyczna kolekcja!!! Kartki są po prostu cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownymi kartkami obdarujesz bliskich . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki! ja mam 5;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosieńko zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Niech te święta będą czasem radości, pokoju i nadziei na lepszy czas. Prześliczne karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń