"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

poniedziałek, 8 czerwca 2020

325. Maki i koniczyna.

Witam serdecznie
 w piękny, ciepły, czerwcowy dzień.
Jeszcze tylko 8 minut brakuje do najdłuższego, czerwcowego dnia.
Lubię ten czas z tak długimi dniami.

Skoro czerwiec i wokół kwitną delikatne, czerwone maki
to i moje kartki są bogato ukwiecone makami 
również za sprawą zabawy u Ani.

Kartki - czerwiec

Prócz maków (wyciętych z papieru "Bezkresne łąki") jest jeszcze koronka 
i sporo koloru czarnego. Baza jest oczywiście czarna.
Zgodnie z wytycznymi.




A skąd koniczyna?
Kilka dni spędziłam poza domem.
Spacerując, 
w jednej kępie koniczyny znalazłam
 7 niezwykłych listków
(cztero lub pięciolistnych).
I choć potem, w innych miejscach, wypatrywałam 
kolejnych niezwykłych listków
już nie znalazłam.
Szczęściem trzeba się dzielić więc dwa listki podarowałam.
Pozostałe zasuszyłam.
Maki i koniczyna stały się inspiracją do zrobienia takiego,
pierwszego w życiu
wpisu do art journala.
A to dzięki prowadzonego przez Ulę
 pokazu 



Zasuszone listki znalazły się pośród maków na karcie.

A w pracy wykorzystałam też:
białe gesso, madeling paste, stemple Craft Sensations, 
maskę z serduszkami Agaterii, czarny tusz Distress, farby akwarelowe.
Maki wycięłam z arkusza "Bezkresne łąki"
listki koniczynki wydrukowałam i wycięłam.

Zamieszczony tekst zachował mi się w pamięci z wpisów do pamiętnika.
A może ktoś zna jego autora?

Kto chciałby więcej wiedzieć nt. znaczenia czterolistnej koniczyny
 zachęcam do przeczytania artykułu

Ani i Uli dziękuję za inspiracje do tych prac.

Żegnam się dzisiaj, 
pięknych czerwcowych widoków z makami w tle
i dużo słonka.

Pozdrawiam.
Zofiko








27 komentarzy:

  1. wspaniałe karteczki :)
    Zosiu taki letni klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny, makowy wpis do journala - ogromnie mi się podoba. Dzięki niemu zatrzymałaś na zawsze to czterolistne szczęście. Karteczki też wspaniałe, maki to bardzo wdzięczny temat. Uściski Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty szczęściaro , nabierałaś tego szczęścia w obie ręce :) makowy komplecik - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu lubię maki w każdej postaci więc jestem zachwycona dziś Twoimi pracami . Kartka na moją zabawę genialna . Jeżeli chodzi o wpis do Art Jurnala przyznaję nie zrobiłam żadnego . Zawsze mam wrażenie że w tych wpisach panuje totalny chaos i trudno wyłowić to co w nim najważniejsze. Twój jest inny , czytelny, poukładany i z super przesłaniem . Mnie zauroczył, brawo !! Czterolistna koniczynka niech Ci przyniesie szczęście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace! sama nie mogę się doczekać, aż się dorwę do wyzwania u Ani :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosieńko, przepiękne są te makowe kartki. A wpis z koniczynkami chwycił mnie z serce - pamiętam ten wierszyk z czytanki, ale nie mam pojęcia kto jest autorem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna cała łąka powstała! Prawdziwe lato w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten późnowiosenny? wczesnoletni? sezon, pełen maków, chabrów, firletek i innych polnych piękności, na kartkach też wyglądają wspaniale, Twoje są wspaniałe Zosiu. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace Zosiu...nie ma chyba osoby, której nie podobają się polne kwiaty a zwłaszcza maki :)
    Wspaniale, że podzieliłaś się koniczynką, za dobre gesty szczęście nagradza podwójnie, czego Ci oczywiście życzę:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne prace! Uwielbiam maki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne prace Zosiu, kwietna łączka pozostanie na zawsze w Twoim Art Jurnalu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki piękne Zosiu, ale Twój wpis w Art Journalu mnie zauroczył ! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartki , lubię maki:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maki uwielbiam i zawsze mnie zachwycają;) piękne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace, bardzo mi się podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki. Maki nie należą do moich ulubionych kwiatów, ale mam bardzo miłe wspomnienia związane z dzieciństwem i wakacjami na wsi wśród łąk pełnych maków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace.Kartki z makami urokliwe a pierwszy wpis bardzo udany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna karteczka Zosiu i wspaniały wpis do journala. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te makowe karteczki i zachwycający kwiatowy wpis do art journala :-) Pozdrawiam serdecznie, sczęścia już nie trzeba Ci Zosiu życzyć, skoro tyle go nazbierałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie skomponowałaś i wykonałaś swoje karteczki. Polne kwiaty wciąż kwitną w zbożach,skwerkach, przy dróżkach i trawie Mamy lato więc ich mnóstwo. Sa cudne. Mozna bez końca sie zachwycać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne kartki, a te z art jurnala bardzo ładne, chciałabym kiedyś zrobić taki w podobnym stylu. Ta czerwona koronka bardzo mi się podoba, praca wygląda bardzo elegancko.
    Ja też lubie czerwiec i długie dni, szkoda, że niedługo tego dnia bedzie ubywac, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zosiu, cudne prace! pełne lata i takie bardzo wakacyjne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki, super kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace, uwielbiam polne wiaty :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciężko mi powiedzieć czy bardziej podoba mi się ta cudowna karteczka, czy ten niesamowity wpis! cudo!

    OdpowiedzUsuń

  26. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up your mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{harrisonthomasonlinecards@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {harrisonthomasonlinecards@gmail.com}
    Whatsapp:::::+17866076082

    OdpowiedzUsuń