"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

wtorek, 5 maja 2020

317. Do ostatniego skrawka...

wykorzystałam jedyny jaki posiadałam,
 arkusz papieru z konwaliami,
z Galerii Papieru, z kolekcji "Moja najmilsza".
Dodałam inny, zielony "The best of..."

i zrobiłam kartki dla Ani 

na majowe wyzwanie. 

Kartki - Kwiecień






Jest więc kolor zielony
(zdjęcie nie uchwyciło prawdziwego odcienia zieleni, 
który jest w rzeczywistości),
moje ulubione konwalie 
i motyle.
Aby przełamać zieleń i ożywić pierwszą pokazywaną  kartkę
 zrobiłam duży różowy kwiat z resztek papieru.

 A tu wszystkie razem.

Kartki kieruję również do Reni


Maj to dla mnie wyjątkowy miesiąc. 
Lubię go za zapach bzów, konwalii  
i moje święto. 

Oj! Dużo dzieje się ostatnio w mojej pracowni. 
Maksymalnie wykorzystuję czas na kartkowanie, 
póki jest ochota i są pomysły.

Dzisiaj tyle mam do pokazania,
ale zrobiłam jeszcze niekończącą się kartkę dla Uli.
Pokażę ją Wam następnym razem.

Gdy zajmę się xxxxx zamilknę na trochę.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

A teraz wybieram się na majowe odwiedziny do Was.

Zofiko



27 komentarzy:

  1. Piękne kartki Zosiu. To prawda - maj to piękny miesiąc a konwalie, bzy oddają cały charakter tego pięknego miesiąca. Dla mnie tym bardziej piękny bo właśnie teraz oczekuję swojej Majowej Wnusi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, wiosenne karteczki :) U mnie w ogródku zaczynają kwitnąć konwalie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki bajeczne! Świetny ten papier w konwalie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki :). Bardzo majowe , konwalią aż zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, konwalie cudowne.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosi jestem zachwycona Twoimi kartkami. Ten papier w konwalie jest przepiękny !!! Twoje kartki cudne, przepięknie skomponowana, podobają mi się wszystkie . Z wielką radością porywam je do galerii.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kartki, jakoś tak od zawsze przebiśniegi i konwalie należały do moich ulubionych wiosennych kwiatów jesli chodzi o robótki. Dlatego Twoje kartki w tej kolorystyce najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykorzystałaś ten papier w konwalie.
    Powstały śliczne kartki, ta z różowym kwiatem bardzo mi się spodobała ;-)
    Czekam na konwalie, ale nie w wyzwaniach, bo brakuje mi papierów z nimi.Chyba będę musiała coś wydrukować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe karteczki Zosiu , a te odcienie zieleni... pieknie i swieżo jak po deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosieńko, przepiękne konwaliowe kartki - pełne wiosennej świeżości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe karteczki Zosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne kartki. Konwalie to moje ulubione kwiaty! Kolor zielony również ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam konwalie! twoje kartki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczności, ja na razie nie wykombinowałam konwalii;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i takie wiosenne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kartki! podziwiam każdą z osobna i wszystkie razem:)Maj, konwalie i bez również kocham i jak tylko mogę to wącham, aby starczyło na cały rok;)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu, cudne kartki! konwalie także uwielbiam praktycznie od dziecka i ten ich zapach...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest ten papier z konwaliami i wspaniale go wykorzystałaś. Karteczki są przeurocze i bardzo delikatne w kolorystyce. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, iście wiosenne. Zieleń to wiosna, a konwalie to już 100% wiosna:) Bardzo delikatne, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny hurcik u Ciebie Zosiu:-)
    Konwalie cudowne, też je bardzo lubię, mam nawet kilka w ogródku i czekam aż się rozrosną :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zosiu obrodziło u Ciebie pięknymi kartkami, aż poczułam zapach konwalii, który uwielbiam :) Pięknie wykorzystany papier, zrobiłaś z niego świetny użytek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam konwalie, a z Twoich karteczek unosi się ich zapach;) Wszystkie piękne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne! Nigdy nie miałam w łapkach papieru w konwalie a jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh...jakie śliczne te karteczki! Gdzie mi do takich...

    OdpowiedzUsuń
  25. Całe bukiety konwali!
    Piękne aranżacje.

    OdpowiedzUsuń