"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

piątek, 17 maja 2019

290. Zakwitły dziś u mnie piwonie.

Witam serdecznie 
wszystkich odwiedzających mnie tu dzisiaj.

Przez kilka dni padało, było pochmurno i chłodno.
Dzisiaj nieśmiało  zaświeciło słonko. Oby na dłużej.

A u mnie zakwitły dzisiaj piwonie.
Nie wierzycie?
Proszę, zobaczcie.







Może i u Was zakwitną? 

Podaję krótką instrukcję.

1. Środek kwiatu: około 40 płatków szer 1,5 - 2 cm,
 wysokość ok. 10 cm.




Te płatki formuję na grubszym ale miękkim druciku. 
Zawiązuję cienkim drucikiem ale może też być mocna nić.

2. Płatki zewnętrzne: 12 płatków o szerokości ok 5-6 cm.


 

Również zawiązuję cienkim drucikiem.
Okręcam owijką wzmocnioną klejem.


3. Pączek. 7-8 płatków zewnętrznych zwijam na druciku 
chowam w otoczkę z zielonej bibuły. Zawiązuję drucikiem
 i oklejam owijką.


4. Listek. 



Wszystkie elementy łączę ze sobą,
(wzajemnie ze sobą skręcam druciki , na których formowałam detale). 
oklejam owijką z zielonej bibuły.



Gotowy kwiat powstaje w około 1/2 godziny.


Zrobiłam ich sporo, w różnych odcieniach i różnej wielkości.
Będą stanowić część większej dekoracji okolicznościowej.

 Pełną instrukcję wykonania ich 
można znaleźć w czasopiśmie WENA 3/2009
oraz książce Agnieszki Bojrakowskiej - Przeniosło
"Kwiaty i bukiety z bibuły"
wyd. RM 2019.
Tymi pozycjami inspirowałam się podczas pracy.


Moje kwiaty posyłam na wyzwanie 


(Myślę, że się mieszczą w regulaminie , w rozszerzeniu itp.
"Pracą może być wszystko stworzone jako rękodzieło (LO, kartka, wpis do art journal’a, praca mixed-media, biżuteria, itp.) – jeśli tylko w pracy znajdują się kwiaty handmade. )

oraz 


..............................................

Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia imieninowe
 i upominki,
 które w tym tygodniu dotarły do mnie.
I te za pośrednictwem poczty 
(Aniu, Małgosiu, Agnieszko, Ewo G, Basiu N, Reniu- dziękuję)
i te telefoniczne (Reniu, dziękuję za miłą rozmowę)
 i e-mailowe (dziękuję Alinko) oraz w komentarzach(dziękuję Agnieszko).
Napiszę o tym więcej w kolejnym wpisie.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie
 i życzę udanych i twórczych weekendowych dni.

Zofiko


19 komentarzy:

  1. Piwonie są przepiękne,a w naturze pachną cudnie. Pani Zosiu ale fajnie moja mama też ma tak na imię.Kiedyś też pięknie haftowała i robiła szydełkiem śliczne serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu cudowne te piwonie. Kiedyś tez bawiłam się bibuła i powstało całkiem sporo kwiatuszku . Jedyne których nie opanowałam do dzisiaj to róże metoda cukierkową :-(.
    Powodzenia w wyzwaniach. Dziękuję również za udział w Linkowym Party na blogu DIY. Fajna i czytelna Twoja instrukcja wykonania.
    Pozdrawiam serdecznie i udanego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ekstra. Jak żywe. Dziękuję za tutorial ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak najprawdziwsze piwonie,podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kwiaty !
    Spóżnione uściski imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, prawie sobie wyobrazam jak pachną :) może z foamiranu takie spróbujesz, masz już wprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe piwonie Zosiu.:) Proszę przyjmij spóźnione życzenia wszystkiego dobrego. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałabym chyba cierpliwości, dlatego tym bardziej podziwiam. Najlepsze życzenia imieninowe :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kwiaty, wyglądają jak żywe 😊 podziwiam wykonanie 😊 pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosieńko Twoje piwonie są cudne!! Nabrałam się na początku bo myslałam, że są prawdziwe :)). Świetny kursik, nie wydają się takie trudne do zrobienia chociaż mi pewnie tak pięknie by nie wyszły :). Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosieńko, piwonie po prostu jak żywe. Te kwiaty zawsze kojarzą mi się z Bożym Ciałem, bo to głownie ich płatki są sypane Panu Jezusowi podczas procesji.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty jak żywe. Piękne i trwałe :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER! Świetnie wyglądają takie krepinowe kwiaty! Dziękuje za udział w LINKOWYM PARTY DIY. Pozdrawiam serdecznie - Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak niewiele potrzeba, by stworzyć coś pięknego :) Te piwonie wyszły Ci rewelacyjnie! Dzięki za tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kwiaty! Bibuła zawsze kojarzy mi się ze szkolnymi wyklejankami, a takie piękne kwiaty to zupełnie inna szkoła jazdy :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł! Uwielbiam tworzyć kwiaty i dekorować nimi salon :)
    Dziękuję również za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT Evipassjonatka-Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiaty z bibuły to część mojego dzieciństwa :) Wciąż mam do nich sentyment, a Twoje są takie piękne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że się mieszczą w ramach zasad :D i są urocze :D Ostatnio byłam na Art in Town organizowanym w centrum expo i tam na alejkach były takie mega róże z krepiny w wazonach - większe od mojego męża który ma 182 :O oglądając Twoje piwonie sobie o nich przypomniałam :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń