"CZŁOWIEK POTRZEBUJE PASJI, KTÓRA WYPEŁNI CZĘŚĆ JEGO ŻYCIA I KTÓRĄ PODZIELI SIĘ Z INNYMI"

środa, 24 kwietnia 2019

286. Podziękowania.

Witam serdecznie, poświątecznie.

I kolejne święta mamy za sobą.
Najpierw pośpiech, żeby ze wszystkim zdążyć. 
Nie zdążyłam...
Potem cudowny czas świąt, odpoczynku, spotkań rodzinnych...
I poświąteczna codzienność.

Dzisiaj przychodzę z podziękowaniami 
za piękne życzenia świąteczne
umieszczone  
w niepowtarzalnych,
Waszych kartkach,
które do mnie dotarły.

DZIĘKUJĘ

Małgosi (karteczka przywędrowała do mnie jako pierwsza)


Agnieszce (aga - craft)


Reni

Mirce (Akrimeks)


Ani


Agnieszce Sz.


Ewie G.


Basi P.


Uli


Ewie


Lence


Życzenia i kartki sprawiły mi wielką radość.
Wybaczcie, że nie do wszystkich dotarły moje kartki.
Zwyczajnie nie zdążyłam dorobić.
(ok. 30 wysłałam do znajomych i rodziny
a drugie tyle podarowałam na dobry cel).

Ale wszyscy jesteście w moich myślach i sercu.

Dziękuję Violi za kartkę z życzeniami, 
uroczy wielkanocny fartuszek i pachnące mydełka
(upominek za udział w hafciarskim wyzwaniu u Uli).


A wokół nas wiosna. 






Do końca miesiąca zostało jeszcze parę dni.
Zabieram się więc za kwietniowe robótkowanie.

Pozdrawiam
 i zapraszam ponownie w odwiedziny do mnie
po weekendzie.

Zofiko




15 komentarzy:

  1. Na karteczkach i za oknem ślicznie kolorowo, kwieciście.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko, piękne kartki dostałaś. I jakie wspaniałe wiosenne zdjęcia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu, przepiękne kartki do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki dostałaś Zosiu.:) Dziękuję za piękne kadry z Twojego ogrodu i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam poświątecznie Zosiu :) fajnie, ze karteczka dotarła na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki i cudne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dowody sympatii! W ogródku masz ślicznie! Cudowna magnolia!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dzisiaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu cudne Kartki dostałaś. To bardzo miłe uczucie jak się wyciąga takie kartki ze skrzynki . Radość ogromna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu przepiękne karteczki otrzymałaś, to bardzo miłe jak się wzajemnie o sobie pamięta :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki dostałaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pęknie zostałaś obdarowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. o, tak Zosieńko, pięknie się zrobiło i nareszcie ciepło. Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie kolorowo tak w ogrodzie jak i na karteczkach pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń